{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til farver, marsvin unge 3 :-)
  • #1   18. apr 2013 Behøver du virkelig at oprette en tråd for hvert marsvin?

• #2   18. apr 2013 Ja fordi den kan kun uploade et billede..

• #3   18. apr 2013 Nåeh.. hehe havde jeg ikke lige set smiley

• #4   18. apr 2013 Slap nu af, folkens....

Hvis du er på Facebook, så ville jeg uploade dem i gruppen Alt om marsvin elelr For alle os som elsker vores mutter.

De er super gode og søde til at hjælpe.

• #5   18. apr 2013 Eller bare sende dem til DMKs stambog smiley

• #6   18. apr 2013 Anja: og hvordan kan du vurdere med 100% sikkerhed at jeg ikke er afslappet? Det vil jeg gerne have et godt svar på.

• #7   18. apr 2013 Man kan umuligt være afslappet med sådan en kommentar.

Man kunne f.eks. ha skrevet.
    Kan ikke hjælpe dig med farverne...men hey, har du set at man sagtens kan loade flere billeder i samme tråd?

Hvorfor det overhovedet genere dig med tre tråde er mig uforståeligt, man kan jo bare lade være med at glo på dem....overskriften er endda ret sigende, så man behøver ikke engang gå ind og kigge for at forstå hvad de handler om.

BUM.

• #8   18. apr 2013 Anja: Det er såmænd ikke mig uforståeligt, hvorfor det generer CS (i øvrigt også mig) og sikkert også flere. Ganske vidst er overskriften sigende, men de fylder på startsiden. Det er helt fair, at trådstarter har overset, at man kan sætte et billede ind i en kommentar. Men jeg finder egentlig din kommentar mere provokerende end CS'. Hun skriver i det mindste i en pæn tone, og behøver svare med en snert af flabethed.

• #9   18. apr 2013 Jeg synes nu altså, at alle de der posts om One Direction og Horwse (eller hvad det nu hedder) fylder en hel del mere på startsiden, for de kommer op, uanset at man ikke er medlem af grupperne de er skrevet i. Der vil jeg da 100 gange hellere have et par indlæg som dem her, end jeg gider læse alle de indlæg om One Direction.

• #10   18. apr 2013 Jeg er enig med Cavy, det her handler i det mindste om en Gnaver.

Hvorfor gøre så et stort nummer ud af det?

• #11   18. apr 2013 Der kommer ikke ting fra grupperne på forsiden - medmindre man kører længere ned også kigger på den, hvor der står, at det er fra grupperne...

• #12   18. apr 2013 Cathrine Elkjær, som jeg ser det er der nu ikke noget provokerende i at bede folk om at slappe af. Tendensen til at føle sig hævet om andre er temmelig voksende på dette galleri og også andre steder, det synes jeg sgu er trist, men det er så nemt at sidde bag skærmen og skrive til højre og venstre.

Hvis hun så i det mindste havde svaret på TS spørgsmål.

Nå lad nu den ligge, jeg håber TS finder svar på hendes spørgsmål.

• #13   18. apr 2013 Jeg synes personligt at ungen ser ud til at være buff/hvid smiley

• #14   18. apr 2013 Jeg synes mere den ser gylden/hvid ud.

Cathrine: Når jeg har været væk i feks en hel weekend, så er jeg nødt til at gå ned og trykke på "hvis flere" for at se de emner, jeg ikke har læst endnu. Og så er det netop, at jeg får en masse emner omkring One Direction og Howrse smidt i hovedet. Og der vil jeg da langt foretrække emner om farvebestemmelse af marsvin, fremfor 10 emner om One Direction. Jeg kommer trods alt herind for at læse om gnavere. Ikke for at læse om One Direction eller et eller andet hestespil.
    Tænk lidt over det, hvis nogen af jer, der sidder her og brokker jer over TS' tre indlæg, er medlem i nogen af de grupper. De er til langt større irritation for resten af GG's brugere, end de her tre indlæg er for jer.

Kommentér på:
Hjælp til farver, marsvin unge 3 :-)

Annonce