Når nogle kommer og køber dyr.. {{forumTopicSubject}}
Jeg har altid sådan en grim tanke når der kommer fremmed og køber dyr eller bure hos mig. Tænker "tænk nu hvis personen ikke er den de udgiver sig for at være, og i virkeligheden er en gammel gris"
Har en gang oplevet en mand ringede for at købe et bur af mig, han ringede på vejne af hans veninde, jeg aftalte med ham at hans veninde skulle komme kl 16 dagen efter, da jeg midt i samtalen lige siger "skat er vi hjemme i morgen ved 4'tiden" var det som om samtalen med manden skulle afsluttes hurtigt, og veninden kom aldrig efter buret..
Har også prøvet hvor jeg skrev sms'er med en "pige" der vil købe et hamsterbur, hun kunne kun hente buret om aftenen ved en 21'tiden, da "pigen" kommer vil hun have jeg skulle gå ud på gaden og mødes med hende, min kæreste går med ned og der kommer så en gammel mand og vil købe buret, manden var alene i bilen.. Vi solgte ham buret uden at han sagde et ord, han så meget sur ud og stak mig pengene uden så meget som at se på min kæreste en eneste gang..
Har haft rigtig mange gode oplevelser af salg af dyr og bure også. F.eks. i dag hvor der kom en rigtig sød kvinde og købte ørkenrotter hos mig.
Har i oplevet sådan noget?
mar 2011
Følger: 100 Følgere: 108 Gnavere: 20 Emner: 49 Svar: 1.180
Ævæv
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
Ved ting har jeg godt ville gå ned på gaden, men der skriver folk mest "Er her nu" og så går jeg ned (bor i stueetagen)
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 1.298
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Jeg tror dog også du kunne risikere at lægge mere i det der er sket end der skal.
Jeg tror altså ikke så mange gustne mænd sidder derude og ringer på bure for andre årsager...
Ham du troede var en pige på sms, havde han reelt skrevet han var en pige?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Anyways.. for noget tid siden huserede der en gut alle vegne på nettet, der ville købe brugte træsko fra hunkønnerne... gustent eller ej, den så jeg altså noget humor i.
Ellers har der huseret en blind gut, der opførte sig gustent.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
Eller en ven.. Jeg har nogle gange sendt min kæreste afsted hvis jeg har skulle noget andet
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 2 Emner: 43 Svar: 791
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
jan 2012
Følger: 147 Følgere: 143 Gnavere: 2 Emner: 104 Svar: 1.187
Har aldrig oplevet noget i den dur.
Men jeg har altså tit selv skrevet med sælger, og præsenteret mig som Isobel, men alligevel sende min søster, bror eller kæreste efter tingene..
Så mon ikke det er det samme du har oplevet? Altså du har skrevet med en, og så er det bare en helt anden der henter tingene?
Jeg plejer så bare at informere sælger om at det er en anden der kommer og henter tingene.
Når nogle kommer og køber dyr..