{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Når nogle kommer og køber dyr.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid sådan en grim tanke når der kommer fremmed og køber dyr eller bure hos mig. Tænker "tænk nu hvis personen ikke er den de udgiver sig for at være, og i virkeligheden er en gammel gris"

Har en gang oplevet en mand ringede for at købe et bur af mig, han ringede på vejne af hans veninde, jeg aftalte med ham at hans veninde skulle komme kl 16 dagen efter, da jeg midt i samtalen lige siger "skat er vi hjemme i morgen ved 4'tiden" var det som om samtalen med manden skulle afsluttes hurtigt, og veninden kom aldrig efter buret..

Har også prøvet hvor jeg skrev sms'er med en "pige" der vil købe et hamsterbur, hun kunne kun hente buret om aftenen ved en 21'tiden, da "pigen" kommer vil hun have jeg skulle gå ud på gaden og mødes med hende, min kæreste går med ned og der kommer så en gammel mand og vil købe buret, manden var alene i bilen.. Vi solgte ham buret uden at han sagde et ord, han så meget sur ud og stak mig pengene uden så meget som at se på min kæreste en eneste gang..

Har haft rigtig mange gode oplevelser af salg af dyr og bure også. F.eks. i dag hvor der kom en rigtig sød kvinde og købte ørkenrotter hos mig.

Har i oplevet sådan noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når nogle kommer og køber dyr..
Kommentér på:
Når nogle kommer og køber dyr..

Annonce