{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

når marsvinet bliver teorist ? {{forumTopicSubject}}

jeg står desværre i en rigtig øv situation.
Efter mit ene marsvin fik sit kuld unger har hun udviklet sig til en rigtig teorist, først bankede hun sin bur kamerat, så de er blevet splittet, jeg valgte så at stille hende i et bur op ad et andet bur med marsvin, men hun angriber igennem tremmerne og sparker efter de andre når hun kan se dem, derfor valgte jeg at sætte et klæde op imellem, dette fik hende til at falde lidt til ro.
Men nu tigger hun hele tiden, det kommer ikke i nogle bestemte situationer, men bare ligesom når hun har lyst til det, og bliver ved med det i utrolig lang tid.
Jeg har prøvet at lave hendes bur meget spændende med hule og træstubbe, og bold med maden i så hun ligesom skulle arbejde lidt for maden, men lige lidt hjælper det, hun tigger stadig utrolig meget og bliver meget agressiv når hun kan hører de andre marsvin.
Hun er ellers en super god mor og hendes unger vokser jo med lynets hast, men hvis hun skal fortsætte med at være teorist må jeg overveje at sælge hende, da det går ud over min nattesøvn selvom marsvine står i den anden ende af lejligheden, og mine andre marsvin bliver meget nervøse over hendes larm og agressive adfærd.
Hvad gør man dog med sådan en teorist ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når marsvinet bliver teorist ?
Kommentér på:
når marsvinet bliver teorist ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce