{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

skal jeg skille dem ad <<<<<<kanniner {{forumTopicSubject}}

hej alle gg
jeg er meget i tivil om jeg skal skille mine to hunner ad de er mit et alt og ville ikke såre dem ved at skelle dem ad de er cirka 5 måneder og det er min besluting om jeg skal gøre det igen komtarr som du ved ikke noget om dyr og du dyremishander det ved i ikke jeg elsker mine dyr og passer på dem ellers vile de nok ikke komme hoppen med ørne frem når jeg kommer hen til dme bare lige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal jeg skille dem ad <<<<<<kanniner
  • #1   6. mar 2013 i bueret okay manger tak ved bare det er farligt at havde to hanner til at gå sammen

  • #2   6. mar 2013 De skal have hver deres bur. Og man sætter ikke to fertile kaniner sammen. Giv dem hver deres bur i stedet for inden der bliver ballade

  • #3   6. mar 2013 tak ak men de er søskenden nej nej det ville jeg aldrig gøre mod dem de for kun gre og halm og hø også det nomalte salat og foder smiley

  • #4   6. mar 2013 Det er der jo altid uenigheder om, nogle synes ja, andre mener det er groveste mishandling. Hvis kaninerne er opvokset sammen, og kan sammen uden nogle skænderier, så lad dem gå sammen, bare de har et stort bur. Hvis de viser tegn på aggresioner, så skal de skilles. Nu taber de fleste af jer nok munden, men jeg har altså 4 hunkaniner gående sammen i et kæmpebur, det er mor og 3 døtre, de yngste er 1 år og der er ikke noget at sætte en finger på, tror de ville kede sig ihjel hvis de skulle sidde i et bur for sig selv og kede sig hele livet. I min by (hundested) ved jeg, at stortset alle i byen der har kaniner, har dem gående sammen. Nogle kaniner kan gå sammen hele livet, andre kan ikke. Det er et sats at tage, men jeg vil ikke have at mine kaniner sidder og glor i hver deres minibur når de kan hygge sig sammen i kæmpebur:) Så jeg vil sige at det er op til dine kaniner:)

  • #5   6. mar 2013 okay ved ikke hvad jeg gør i nu men tak

  • #6   6. mar 2013 bare vent lidt og se tiden an, hvis de viser tegn på aggresioner,, så skil dem ad, hvis ikke de gør det, har de nok mest glæde af hinandens selvskab:) bare endelig husk at de skal have et stort bur:)

  • #7   7. mar 2013 Nej hvor er jeg enig med dig Sussi & Sassi smiley jeg har fået en halv million beskeder om at - kaniner er FLOKDYR, det der er synd og så meget andet smiley men som du skriver er det forskelligt, for min kastrat og fertile hun kan Sagtens sammen smiley

  • #8   19. feb 2020 Okayyy, lad mig komme på banen. Først og fremmest: Jeg har nu haft mine to hunkaniner i 2 år og ved i hvad? De er søskende (to piger) og har gået sammen i det samme to etagers bur hele sit liv. Jeg har valgt ikke at skulle dem, skønt grov protest fra de andre brugere på dette sted. Og jeg er så glad for at jeg ikke har gjort det. Ja de kan godt have nogle uenigheder med hinanden nogle gange, men det gør søskende jo og de er jo tilsyneladende ikke døde endnu. De er de mest kælende og sødeste basser og kommer altid farende hen til mig med oprejste ører. Derfor er mit råd til dig: Lad være med at skille dine kaniner ad, hvis de er glade for hinanden og de ikke er aggressive over for både dem og dig. Du har lige fået et bevis for hvad det har gjort ved mine to hunkaniner at gå sammen og de har sjovt nok ikke (selvom det var det jeg fik af vide, da jeg også spurgte herinde) røget i totterne på hinanden. De er heller ikke steriliseret. Håber at det kunne hjælpe dig, for jeg er så træt af folk der tror at de er så meget mere bedere vidende, og kan tillade sig at sige hvad folk absolut SKAL gøre med sine kæledyr.

Kommentér på:
skal jeg skille dem ad <<<<<<kanniner

Annonce