{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

Bazooms nye gallerier {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der synes at det er ret så træls at man SKAL bruge facebook for at oprette en profil på bazooms nye gallerier? Jeg ville gerne ind på et af gallerierne, men jeg har ikke lyst til at det skal gå igennem min facebook, og har derfor valgt at droppe det, men synes da det er lidt hul i hovedet for at være ærlig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bazooms nye gallerier
  • #1   6. mar 2013 Jeg synes ogsp det er vildt træls, jeg har ikke facebook, og ønsker heller ikke at få det. Synes faktisk snart at man bliver holdt uden for, fordi man ikke har facebook, alt foregår den vej! MEGA belastende..

• #3   6. mar 2013 Det skulle gerne blive sat op sådan at man ikke behøver facebook for at komme ind på dem, men jeg er ikke sikker på hvornår

• #4   6. mar 2013 der er RIGTIGT mange som er utilfreds med den løsning, og bazooms første svar var, at sådan var det bare.. og så med en lam begrundelse om sikkerhed/verificering (som om at man ikke kan lave en fake facebook-profil).

Anyways, det blev ændret til at det ville blive sådan på et tidspunkt at man ikke skulle have facebook for at deltage i de nye gallerier.

Her for nyligt, inde på hundegalleri, der kom der en udmeldels om at det ville ændres, når de havde lavet en galleriløsning der fungerede.. eller sådan noget.
    Hvorpå jeg så kom til at kommentere, at jeg ikke forstod hvorfor man så ikke koncentrerede energien om det, istedet for at bare sprøjte ud med nye gallerier, som udelukker en hel masse potentielle brugere. (det kom der så ikke noget svar på)

• #5   6. mar 2013 sweet det er jo så desværre snart deres begrundelse for alt

• #6   6. mar 2013 jeps.. heller smide nyt ubrugeligt ikke-gennemtestet gøgl ud i store mængder, end at lave noget hvor alle kan være med

• #7   6. mar 2013 haha ja helt enig, og man skulle jo nødig ændre noget

• #8   6. mar 2013 Sjovt de vil gå så meget op i sikkerhed omkring log-in, når de er så ligeglade med fusk i markedet på de forskellige sider.

Men jeg håber også at de får det lavet om. Jeg skal i hvert fald ikke have knyttet mine facebook til alt muligt.

• #9   6. mar 2013 nej, og når man tænker på at forum-delen på bazoom er sådan ... ahem.. mangelfuld... så kan man mistænke dem for at have misforstået et god udtryk og arbejde efter *if it's broken - don't fix it*

Jamen seriøst... ok, der er da ikke ét forum af de oprettede, som man ikke kan finde et modstykke af ude på det store interweb, og med bedre kodet forumdel.

• #10   7. mar 2013 Gad vide om det er de samme der har Trustpilot...
    Der inde kan man jo heller ikke noget længere, med mindre man er "verificeret".
    Der er flere der er kommet med forslag om f.eks. CPR validering, NemID o.l. men der kommer bare en sludder for en sladder fra TP's side, og det er vist efterhånden vist en del gange, at Facebook på ingen måde kan bruges til at holde niveauet oppe, og det er meget nemt at snyde med FB...
    Man kunne jo også bare oprette en fake profil, og så benytte den til så useriøse sites, der vælger at sige at man kun er seriøs, hvis man tilknytter FB eller andre sociale medier...

• #11   7. mar 2013 Det er jo tragikomisk

Kommentér på:
Bazooms nye gallerier

Annonce