{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Gud hvor er jeg træt af geder {{forumTopicSubject}}

Ja vi har så glæden af at bo på knuthenlunds egendom, hvor de tilfældigvis har deres bukkekid gående. Og de magter bare ikke at have styr på dem og holde dem ind. Så de rasere bare hele området. Vores hæk er spist i en meters højte, vores fine sommerfugle busk der er flere år gammel er spist, alle vores krydderurter, 4 store calla og kana til 500 kr stk. Og 3 sække med kanin foder, pluds min datters sandkasse har de trampede i stykker, og selvfølgelig det svineri de efter lader af lort og pis alle vejne. Men vi ringer så en 2-3 gange hver dag og fortæller gederne er ude, og så kommer de og lukker dem ind, og en halv time efter er de ude igen, det er til at blive idiot af. Men de synes åbenbart at løsgående er geder er super økologiske, der er bare lige det at vores have jo ikke er økologisk, og det har de jo været inde og spise, så så økologiske kan de ikke være mere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gud hvor er jeg træt af geder
  • #1   3. okt 2012 hm.... det kunne du jo sige: du sprøjter med round up og medmindre de holder de kræ fra din egendom så fortæller du alle at de ikke er øko mere*LOL* forøvrigt så ring til dit forsikringsselskab,. de burde dække sådan noget, det er jo ikke en naturkatastrofte eller lign, det er hærværk pga sløseri...

  • #2   3. okt 2012 hvad med af sætte hegn op omkring jeres have?

  • #3   3. okt 2012 Establos, hvorfor skal de bruge penge på at holde andres dyr ude?
    Kan ikke være deres problem at holde dyr ude af haven, om det er geder eller katte så er det ejers ansvar at de ikke er til gene for naboerne (går i deres have og ødelægger/æder alt)
    Jeg ville nok ringe til politiet i sidste ende da det er som Susan skriver vel går ind under hærværk, men udover det er det vel os sløseri med dyrehold.


  • #4   3. okt 2012 Jeg tænker lidt om du ikke ville kunne sende regningen til dem på alt det de har ødelagt/spist. så må de jo betale.

    Og ja jeg ville også kontakte politiet for at undersøge hvad jeg kunne gøre,

    Held og lykke fremover
    håber du får buk med gederne (:


Kommentér på:
Gud hvor er jeg træt af geder

Annonce