{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Når det hele bare går galt. {{forumTopicSubject}}

Dette år er bare et rigtig dårligt år for mig, vi er blevet ramt af ulykke efter ulykke og det vil åbenbart ingen ende tage. Som nogen måske husker skrev jeg for et stykke tid siden et indlæg om at mit boligselskab ville have at jeg skulle gå af med alle mine kaniner, da mine naboer mente at de larmer. Det er nu endt med at vi er blevet smidt ud. Vi havde så fundet et sommerhus vi skulle leje af en af mine venner, vi kunne gøre med huset som vi ville, og have de dyr vi ville bare vi afleverede det i samme stand som vi overtog det. Han skulle dog først flytte derfra, så vi flyttede ind til min mor, og kaninerne ud til ham, og aftalte at vi skulle flytte ind 1/10. I forgårs skriver han til mig at han ikke kan flytte lligevel og vi må finde et andet sted at bo. Jeg har brugt de sidste to dage på at lede efter noget og kan slet ikke finde et sted vi må have alle vores dyr med, det er så surt. Så nu har jeg taget den tunge beslutning om en gang for alle og uden fortrydelser, at jeg må af med alle kaninerne. Øv det er så svært, jeg har kæmpet et stor kamp med mit boligselskab for at beholde dem, men gav op da vi fandt det andet, og nu er det også gået galt. Jeg vil gøre alt for mine dyr, men kan ikke længere byde min familie at vi ikke har et sted at bo. Nu kanj eg godt fortryde at jeg ikke skyndte mig af med dem da vi stadig havde en chance for at beholde vores lejlighed, men kunne ikke vide det ville gå sådan. Har fået flere lækre unger i år som jeg glædede mig til at avle på i fremtiden, og nu må jeg sælge dem alle sammen.
Jeg glæder mig så meget til dette år er slut og vi forhåbentlig kan starte et nyt med flere glæder end sorger, modsat dette år.
Ville ikke så meget, måske bare forklare alle lidt om hvorfor mine kaniner er til salg, så ikke til salg og så igen.
Hav en dejlig weekend alle sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når det hele bare går galt.
  • #1   21. sep 2012 Det lyder godt nok aveligt. Men held og lykke med det hele. smiley

  • #2   21. sep 2012 Du får al held og lykke herfra til fremtiden smiley

  • #3   21. sep 2012 Hvis man ikke ligefrem render ud og ind med dyrene så ved naboerne vel ikke har du har kaninerne ?

    Så det er vel bare at undlade at fortælle du har dyrene når du flytter ind.

    Der er ikke ret mange steder man må holde dyr genreltset når vi taler om husdyr..


  • #5   21. sep 2012 Hvis man vil så er der mange private udlejere der godt tillader dyr - vi skal selv flytte d 1 /11 og der må vi have både marsvin og hund - og sikkert også mere smiley

    Men det kommer jo også helt an på om man vil leje ved private - og hvor langt man vil flytte ...

    Jeg flytter fra Herning området til Thisted området pga mine naboer i opgangen slet ikke forstår at de bor i opgang .... De spiller trommer kl 3 om natten o lign.

    Godt nok er det meget længere fra al familie som er på fyn men mine dyr, og mit helbred er vigtigst. - kender godt at alt går galt
    Har gået det sidste år med krykker fordi jeg ikke kan støtte/ lægge vægt på højre ben og har kroniske voldsomme smerter i hele højre ben og ryg og ingen læger ved noget efter utallige undersøgelser, sover stort set ikke, mine rednings piger blev drægtige ved uheld, utryg ved at være hjemme ( føler mig overvåget m.m) og har svær depression, angst, svær personlighedsforstyrrelse, og muligvis borderline også... Så alt kan virkelig være noget møg!


    Men håber det bedste for dig, din familie og dine skønne kaniner


  • #6   21. sep 2012 Altså vi har vores hus til salg nu, det er du mere end velkommen til at købe!:) Det er plads til alle de dyr du vil have, eller. I hvert fald kaniner smiley

  • #9   21. sep 2012 M-E, nej, det er ikke det grimmeste hus der findes smiley

    Ej hvor trist


  • #11   21. sep 2012 Jeg bliver nød til at blive boende i kommunen, da jeg er i gang med nogen behandling som jeg mister hvis jeg flytter, og vil gerne gøre det færdigt. Er næsten ked af jeg ikke er den eneste der har haft et dårligt år, syntes det er sindsygt hårdt når tingene går galt hele tiden. Jeg har mistet både min dejlige kat og mit ufødte barn i år.
    Jeg leder efter noget privat, men der er ikke rigtig nogen der vil have så mange dyr, og da det er kaniner jeg har som er udenfor er de lidt svære at skjule smiley men tak for alle jeres svar smiley


  • #13   21. sep 2012 Jeg synes godt nok at det lyder mærkeligt at det er dine kaniner som larmer, kunne forstå hvis klagerne lød på at det er var jeres hund eller katte som larmede (der står jo i din profil at du har katte og hund). I mine ører skal man virkelig sidde med store ører for at lytte efter kaninerne, medmindre at de stamper rigtig hårdt..

  • #14   21. sep 2012 Hvis der er tale om en midlertidig periode, vil jeg godt tilbyde at have dem gående her. Jeg har en ret stor stald(300 kvm), hvor jeg foruden mine to heste har kaniner og chinchilla´er smiley

Kommentér på:
Når det hele bare går galt.

Annonce