{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Kanin med på lang køretur? {{forumTopicSubject}}

Hej 😀
Selvom der ikke er særlig meget aktivitet herinde, håber jeg alligevel at der er nogen som kan hjælpe mig.

Da jeg skal i sommerhus snart, og dermed tager min kanin med har jeg lidt brug for gode råd... Vi skal køre i cirka fire timer (han kommer nok til at være i sin kasse 4-6 timer), og har netop købt en større transportkasse så min kanin har lidt mere plads til turen. Men jeg bliver så usikker på om det her overhovedet er en god idé?

Han har højst kørt i bil 20-30 minutter af gangen, og her har han virket helt okay, dog lidt stille.
Skal jeg forberede eller købe noget særligt til turen? Alle råd er virkelig velkomne her.


God sommer! ☀️


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin med på lang køretur?
  • #1   29. jun 2020 Han kan nu sagtens klare turen men husk at det bliver varmt i en bil. Husk vand, god udluftning

  • #2   29. jun 2020 Jeg synes det lyder som en meget lang køretur i denne varme. Synes du skal ringe til en dyreklinik, de plejer at være venlige med at svarer på spørgsmål til dyrets bedste. God tur i som.hus, med eller uden kaninen.

  • #3   30. jun 2020 Jeg ville være bange for, at kaninen døde af stress og/eller varme :3

  • #4   1. jul 2020 jeg har altid en vand flaske med så jeg altid kan tilbyde vand under turen

    og husk at enten have et åbent vindue eller airkondisen tændt

    jeg giver dem også en snack som fx en gulerod eller hvad den nu elsker
    hvis det er varmt så læg et køleelement i kassen og stil kassen et sted med skygge eller læg et tæppe over kassen
    håber ikke jeg svare for sent (håber du kan bruge min personlige råd)(●'◡'●)^_^


  • #5   2. jul 2020 Tusind tak for jeres råd.

    Jeg har talt med dyrlægen, som siger at han sagtens ville kunne klare turen - som I også skriver skal jeg sørge for at han ikke får det for varmt + koldt hvis aircondition er tændt.
    Derudover tager jeg selvfølgelig vand og mad/snacks med til turen. Han har en rimelig stor transport kasse, så håber han klarer turen - om ikke andet er jeg lige ved siden af ham hele turen.


Kommentér på:
Kanin med på lang køretur?

Annonce