437 visninger
|
Oprettet:
Spørgsmål ang. hjemmesidehjælp {{forumTopicSubject}}
Jeg elsker at redigere og opdatere hjemmesider. Er i gang med at lave min egen med mit marsvineopdræt, og har i den forbindelse kigget på diverse opdrættersider for at få lidt inspiration, og jeg har lagt mærke til at der er rigtig mange som ikke får opdateret særlig ofte, så jeg tænkte om det ville være en mulighed at tilbyde at hjælpe med opdateringer af hjemmesider, hvis det er sådan at folk ikke selv har tid eller lyst.
Tror i der vil være et marked for dette, eller ville i hellere bare undvære at opdatere hjemmesiden så tit?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Nogen gange er der ikke noget at opdatere med.
Og med opdateringer, så kræver det stadig at opdrætter får nedskrevet opdateringer og taget billeder..... det er sidstnævnte der halter hos de fleste, og uden billeder er der ikke rigtigt noget at opdatere med.
Det skader jo ikke at spørge, jeg tror personligt bare ikke at der er så stort et 'marked' i det.
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.350
Grundet at det kun er mig der ved hvad der skal opdateres på min hjemmeside, og samtidig er jeg ikke vild med at dele mit kodeord ud, efter midbrug fra anden person
apr 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Gnavere: 16 Emner: 81 Svar: 821
Forresten Sweet Leaf, jeg syntes lige at jeg ville komplimentere din hjemmeside. Den er virkelig flot xD Håber min egen hjemmeside bliver ligeså fin når jeg engang er færdig med den
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
Og dem hvor hjemmesiden betyder rigtig meget, de opdaterer selv, og lægger for det mest også en del tid i siden.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Netop for en del betyder opdateringer mindre, fordi de får solgt deres unger alligevel, da de får henvendelser under alle omstændigheder.
Jeg opdaterer for et par stykker, men det kræver jo stadig at der ER noget at opdatere med.
Hvis vi tager min egen som eksempel, så har jeg ikke fået kuld i et halvt års tid, så det eneste nye der har været, har været hvis jeg solgte et avlsdyr eller købte et nyt dyr hjem.
Spørgsmål ang. hjemmesidehjælp