{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg dog gøre (langt) {{forumTopicSubject}}

hejsa..
jeg står lidt i et kedeligt delema jeg er nok nød til og komme af med min kanin da jeg bor i lejlighed og at mig og kæreste er flytte sammen. Og kæreste kan ikke tåle ham.
det er en kanin jeg har fået af min søster og hun har ikke mulighed for at tag ham tilbage da hendes mand ikke vil ha det da de i forvejen har mor og faen på altaen samt 4 fugle og skal ha en hund er om 1 mdr så det er jo lidt forståligt...

Mit problem er mere at min søster ikke rigtigt forstår det og at hun mener at min kæreste at blive vaccineret i mod det, men det er ikke kun fordi han ikke kan tåle ham men også synes at vores lejlighed er for lille..
jeg ved simpelhen ikke hvad jeg skal gøre og jeg er jo selv rigtigt ked af det for jeg vil jo ikke af med ham men gøre jeg det ikke så ødelægger jeg mit forhold til min kæreste og er bange for at min søster bliver sur på mig hvis jeg gør???

Og jer er en af de som mener får du et dyr så kommer man bare ikke af med dem, og nu står jeg bare selv i det..

ved bare slet ikke hvad jeg skal gøre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg dog gøre (langt)
  • #1   28. apr 2010 Hvis din søster bliver sur, er det hende der må blive god igen. Hun kan jo ikke forlange at I bare skal beholde kaninen uanset hvordan...

    Man kan jo ikke forudsige sit liv og flytninger, allergi osv kan jo komme selvom man har anskaffet sig dyr.

    Jeg er heller ikke af den holdning at man bare afskaffer sig dyret, men i visse tilfælde er det altså den mulighed der er. Når din søster ikke kan/vil tage den retur, er det da fuldt forståeligt at du ønsker at finde et andet hjem til den. Vil hun ikke have det, må hun jo selv tage den.


  • #2   28. apr 2010 jeg er helt sikker på at din søster også ville kunne forstå det med tiden hvis du går af med din kanin. kan du ikke prøve at hører nogle af dine venner om de vil have den ? så kommer den ikke så langt væk fra dig nemlig

  • #3   28. apr 2010 ja det er jo det.
    og den gang jeg fik ham var det faktisk en hun selv ville ha beholde med da det viste sig og være en han havede hun ikke plads til den for så kunne den ikke gå med moren.. Og da jeg ritgigt gerne ville ha den fik jeg ham så og den gang sade hun at hvis jeg endage ikke kunne ha ham ville hun tag ham tilbage..

    men ja jeg må bare lede efter en godt hjem til ham..
    kender bare ingen som kan tag ham desværre det ville jo havede været perfekt...


  • #4   28. apr 2010 Hvor er han dog fantastisk smuk - ville gerne tilbyde ham et godt hjem, men bor nok lidt langt væk (sydsjælland)

Kommentér på:
Hvad skal jeg dog gøre (langt)

Annonce