{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

marsvin drikker intet {{forumTopicSubject}}

hej jeg og min søster fik i går 2 små marsvin, men siden vi fik dem har de ikke drukket noget. jeg ved godt jeg kun har haft dem i 2 dage med syndes stadig det er underligt at de ikke har rørt deres vand siden de kom, de har som såden heller ikke spist og gemmer sig for det meste i deres hus. vandet er omkring de 10cm fra bunden af buret og i nederste rille kan det skyldes at de ikke kan nå flasken?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  marsvin drikker intet
  • #1   18. jul 2018 Tillykke med dem! fantastiske dyr! Da I ikke har haft marsvinene så længe, er de nok stadig stressede. Giv dem lidt tid til at falde til, og undgå at tage dem for meget ud af buret. Vær sikker på, at de kan nå vandflasken. De skal ikke skulle bøje eller strække sig for meget for at nå. Derudover kan I give dem noget agurk, hvor der jo er meget vand i.
    Får de det foder de er vant til? Hvis man skifter foder, skal det helst ske langsomt.
    Håber det hjalp lidt:)
    - Megan og Blue


  • #2   25. jul 2018 tak for hjælpen de drikker nu smiley foderet blev skiftet (vi vidste ikke noget om at det skulle ske langsomT)

  • #3   28. jul 2018 Det var så lidt smiley Nej, de skal helst vendes til det nye foder langsomt.

Kommentér på:
marsvin drikker intet

Annonce