{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.132 visninger | Oprettet:

HASTER - marsvin fødsel {{forumTopicSubject}}

Hej alle, inden jeg starter vil jeg lige skrive at dyrlægen er underettet!

Min skinny hun er høj drægtig og kunne som tidligst føde sidste tirsdag, idag da jeg kommer hjem kl. 14.00 ser jeg at hun bløder ganske lidt, men hylede og for hen til lågen som hun plejer at gøre. Jeg giver så lidt persille, fylder skålene og høhækken. 20min efter kommer hun med er underligt grynt og det var en tydelig ve. Jeg sætter mig så ned og holder øje med hende og der kommer også endnu et par mindre veer hvor der kun kommer en lille lyd. Men ingenting sker, så jeg beslutter mig for at give hende ro og tjekker igen kl 15, men der sidder hun og spiser hø, snakker lidt, drikker vand og virker helt normal. Der er stadig fuld liv i maven og igen intet at bemærke. Je beslutter mig så for at ringe til dyrlægen bare for at blive lidt beroliget. Hun sagde det nok bare var plukveer og at hun fødte inden for de næste par timer, måske i aften eller i nat. Hun mente ikke jeg skulle være bekymret fordi hun opførte sig så normalt som hun gjorde og ændrede det sig, så skulle jeg straks ringe og komme med hende.

Men hvad siger i? Er det normalt at hun ikke føder, når hun har tydelige veer? Jeg tøver ikke med at køre til dyrlægen, men vil helst undgå det for synes ikke hun skal udsættes for det stress hvis ikke det er strengt nødvendig..

Er ret forvirret smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HASTER - marsvin fødsel
Kommentér på:
HASTER - marsvin fødsel

Annonce