{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.134 visninger | Oprettet:

Marsvin til Canada {{forumTopicSubject}}

Jeg har i øjeblikket besøg af en opdrætter fra Canada.
Hun er ret ny indenfor marsvin, men har opdrættet og udstillet nogle af de bedste racehunde i Canada.
Nu er hun gået over til marsvin i stedet for, og vil bla opdrætte texel, men har ikke været tilfreds med kvaliteten på de texler hun har set i USA (der er ikke rigtig udstillinger i Canada, så hun rejser til USA, når hun skal udstille), og som hun sagde til mig i går aftes, hun vil ikke starte med at købe noget dårligt og så skulle bruge 5 år på at arbejde sig op til noget godt, når hun nu har været vant til at opdrætte top kvalitets hunde. Så vil hun hellere starte med at købe noget ordentligt og så starte på toppen.
Da hun alligevel skulle over og besøge sin familie i England, så har hun valgt at tage en smut tur til Danmark, for at hente marsvin her. Hun henter 11 hos mig og skal også have 4 med fra Sitanes, samt 3 CH-teddyer fra MacKinleys (de første CH-teddyer i USA nogensinde).
Jeg er meget spændt på, hvordan danske texler vil klare sig ovre i USA.
Hun fik set nogle af sine dyr i går efter hun ankom og mente selv, at de var meget bedre end noget hun havde set i USA endnu og at de andre opdrættere ville "skide i bukserne" når hun bragte nogle af dem til udstillingsbordet derovre.

En af dem hun skal have, som hun vil udstille derovre, er Cavy Cats Honey In The Sunshine. I USA bliver de ikke udstillet redt ud, som vi gør herovre. De bliver spritzet og scrunched, dvs. får piftet en smule vandstøv ud over dem, så pelsen bliver fugtig, hvilket hjælper med at forme krøllerne.
Det her er Honey, efter hun har givet ham den første tur:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin til Canada
Kommentér på:
Marsvin til Canada

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce