{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål. :-)
  • #1   29. jun 2012 Hø er ikke nødvendigt for dem, de vil højest bruge det til at putte i, og der kunne jeg forestille mig det ville stikke noget, så hellere give dem stofrester eller avisstrimler smiley

    Har set op til flere film på Youtube af rotter der svømmer rundt, de skal dog nok lige vænnes til at syntes det er sjovt, det er ikke alle rotter der er lige glade for det.. Så en hvor hun først havde lidt vand i en balje og lagde lækkerier i, med tiden hævede hun så vandstanden for hver gang de skulle i, og havde så nogle "helle" steder de kunne komme hen, de her rotter så ud til at elske at svømme rundt i det, så længe de har et sted at komme hen og stå på uden vand.. Prøv og søg på youtube, der er masser af ideer og film af det, syntes selv det er enormt hyggeligt smiley


  • #2   29. jun 2012 Kan rotter ikke tåle hø ?

  • #3   29. jun 2012 mine har en håndfuld i en vase, og de kan godt li at tulle rundt der af og til, og det virker ikke som om det støver, har købt noget kvalitets hø med kamille, men hvis de ik kan tåle det, skal det da ud igen

  • #4   30. jun 2012 Tak, for jeres svar! smiley Jeg tror også mine skal prøve og svømme en dag så. ! smiley

Kommentér på:
Spørgsmål. :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce