{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

Fleece bedding og fødsel. {{forumTopicSubject}}

Jeg har et svin som senest gerne skulle nedkomme D 5. og derfor så ville jeg lige høre om nogen af jer har prøvet at have marsvin på fleece når de føder.
Bliver fleecen ikke klam?
jeg ved godt mor gør rent efter sig selv, men er det ikke begrænset hvor meget rent de kan gøre når det er stof de går på ?

og må jeg godt skifte buret samme dag ungerne er født, eller skal jeg vente lidt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fleece bedding og fødsel.
  • #1   28. jun 2012 Har selv en skinny mama med stuuuuuuur mave herhjemme, og hun går jo os på fleece samt hun har en Cave smiley

    Jeg har selv tænkt på og spørge om det samme, både mht. Caven, om hun ville føde derinde pga. "mørket" og trykheden, eller ude på fleecen, og hvor klamt det hele ville blive...

    Men vi kan jo kun se på det når trunterne føder, for nogen er mere grissede end andre jo smiley

    Men vi må jo skrive hvorn det kommer til og se ud når de har født, men alligevel tror jeg fleecen og hulerne skal skiftes, evt. kun fleecen et par timer efter fødsel, og så hulen/hulerne dagen efter så bebser har noget trykhed i lugten hvor de er blevet født smiley


  • #2   28. jun 2012 Vil også gerne vide det til en anden god gang smiley

  • #3   28. jun 2012 Hva med at købe noget Care fresh og ligge oven på fleece så det tager meget af snasken ?? Et på forhånd tillykke

  • #4   28. jun 2012 Man kan desværre ikk liiiige aftale med en hn hvor hun skal føde *G*
    (gid det var så vel xD )

    Boomie har en Cave, altså en lang hule, og den vil jeg ikk tage fra hende da hun jo er en nudist, og skal have varme hvis hun fryser, og trykhed os smiley

    Hun føder hvor hun føder, og så må jeg se på det til den tid, og skifte når det er smiley

    Jeg har bare hørt at det er bedst og lade det hjørne hunnen har født i være i ihvertfald omkring en dags tid for ungernes skyld, men det kommer an på hvor god mama gris har været til og rydde op efter sig smiley


  • #5   28. jun 2012 Og tak! smiley
    (hvis tillykkerne os var til mig *rødme*)


  • #6   28. jun 2012 Ja tillykke var til jer begge to smiley glæder mig til at høre hvordan det går det hele smiley

  • #7   28. jun 2012 Hihi så takker jeg mange gange smiley

    Jeg oplever os, at mama grisene er flinke til og rydde godt op efter sig, havde sågår en på et tidspunkt der bare havde støvsuget hele buret for selv den mindste dråbe blod!

    Jeg kunne INTET finde fra at hun skulle have født i det bur! smiley

    Men altså, syns man det er for klamt at have sine hunner fødende på fleece og i huler, så må man jo sætte dem på noget strø og give dem en træbro eller noget, især hvis det er nudister, så er noget hule noget vigtigt, ihvertfald i MIN! verden, for de skal jo kunne holde varmen smiley


Kommentér på:
Fleece bedding og fødsel.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce