{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

Akut syg!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, min søster har en dejlig ørkenrotte som hun har købt af mig. den er omkring 1½ år vil jeg tro. Her til aften da vi skulle ind og fodre osv opdager vi at den er fuldt af urin under HELE maven. (den havde det ikke igår) og hun sidder bare og hænger.. og har tabt sig UTROLIG meget rigtig hurtigt.. da hun ville drikke (fra skål) tog hun bare en lille tår og sad og smaskede på den i et minut eller lign for så at tage en til.. enormt langsomt hvor hun plejer at drikke meget hurtigere.. hun sidder bare der som et eller andet vandskabt kødben.. er der nogen der kender til den sygdom?? vi ville gå til dyrlægen med den, men vi får først bilen hjem kl 4 i morgen tidligt så hvis hun lever der kører vi hende selvfølgelig HURTIGT til dyrlægen.. vi har lige så forsigtigt prøvet at vaske hende lidt på maven med en lille klud og tørret hende grundigt bagefter.. men hun bliver ikke pænere af det.. hjælp! hvad skal vi gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akut syg!!
  • #1   31. okt 2011 Jeg havde aflivet hende... Ved godt at det ikke er rart, men jeg har måtte aflive et par mus og ørkenrotte, da de har været syge smiley Men når du beskriver det sådan som du gør, så ville jeg nok ikke satse på at hun overlever til kl.4 smiley

    Hvis i ikke afliver hende, så er det vigtig at ligge hende i et hjørne og ligge en masse ned til hende og rundt om hende der kan holde hende varm... Og så skal hun fjernes fra de andre, hvis i ikke allerede har gjort det smiley øv for jeg, det er virkeligt ikke sjovt!


  • #2   1. nov 2011 tak. hun lever endnu og vi tager hende til dyrlægen via cykel her om en times tid så hun kan få fred... desværre

  • #3   1. nov 2011 Nårh lille pus smiley Håber hun får det godt i gnaverhimlen...

  • #4   1. nov 2011 hej alle. Her tideligere tog flicka afsted til himlen. vi havde været nede ved hende en time før og besluttede at nu skulle det ende. en time efter gik vi der ned igen og der lå hun nede under alle spånerne og vi ledte hele buret igennem før vi fandt hende..hun trak vejret MEGET langsomt og havde kune det ene øje åbent og lå bare.. så tog vi hende selvf. ud og kiggede på hende.. og vi havde ellers først en tid til dyrlægen 1 time efter, det ville vi ikke vente på så vi fik det overstået selv.. det er barskt men nu ved vi ihvertfald hun ikke lider mere.. R.I.P. dejlige lille Flicka!!

  • #5   1. nov 2011 Obs.. vi har selvf. tømt buret helt, vasket deet GRUNDIGT så alle lugte og bakterier er væk og fyldt nyt strøelse i til hendes makker.. vi har tænkt os at sætte hendes makker (babe) sammen med en af vores hanner da det er den eneste udvej fordi hun er for gammel til at modtage en ny veninde..

Kommentér på:
Akut syg!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce