{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.946 visninger | Oprettet:

inspiration til kaningård {{forumTopicSubject}}

Vi brugte dagen igår på lave en lille indhegning til Alvin (BK), den er Ca, 2.5 m bred og 4 m lang, vi mangler lige og male, og ligge fliser i den ene ende men ellers er den klar. Han skal ikke bo derude, men blot derud og være når vi går rundt i haven og huset bliver for varmt for ham. Jeg mangler lidt ideer til hvad han skal have derude? Der kommer ikke overdækning på, og der er kun sol få timer om dagen.

Jeg har selv tænkt på at finde et lille hus til ham eller lave en form for hule, men udover det så er jeg helt blank, så vis mig endelig jeres indhegninger, gerne til kæmper, eller kom med forslag. Har søgt på pinterest og Google, men synes ikke rigtig jeg har kunne finde nogen ideer til kæmper smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  inspiration til kaningård
  • #2   3. jul 2017 Et plasticrør, den kan kravle ind i/
    igennem


  • Line B
    Line B Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 10 Svar: 4
    #3   4. jul 2017 Jeg har tit selv tænkt på at købe denne men for det nok ikke gjort smiley Det er faktisk et hundehus, men man kunne sagtens putte savsmuld i noget hø den kan ligge og putte i hvis den gerne vil have noget læ. Hvis du går ind på petworlds hjemmeside og går ind under - hunde - og så går ind under - Hundehus og hundegård - så er den jeg har kigget på i hvertfald derinde.. Der er lidt langt derop for sådan et lille marsvin så du kunne bruge de der broer som man selv bestemmer hvilken figur den skal have (jeg håber du forstår hvad jeg mener) og så bruge den som bro smiley

  • Line B
    Line B Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 10 Svar: 4
    #4   4. jul 2017 *og noget hø


  • Line B
    Line B Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 10 Svar: 4
    #5   4. jul 2017 ups hov troede det var til marsvin smiley men det kan vel sagtens også bruges til kanin smiley


  • #6   4. jul 2017 God ide med hundehus, har jeg faktisk også tænkt på, det er dog til en belgisk kæmpe og ikke marsvin smiley

  • Line B
    Line B Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 10 Svar: 4
    #7   4. jul 2017 Det så jeg godt efter at jeg var kommet til at skrive det. Tror jeg tænkte det var til et marsvin fordi jeg så dit profilbilled, og istedet for at kigge på titlen smiley

  • #8   5. jul 2017 Her har kaninerne en masse kloakrør som jeg har malet grønne, så har de nogle træ-broer at gemme sin under, træstammer / tykke grene fra æbletræer samt jeg har gravet en sandkasse til dem som de er meget glade for...

    Denne her deler hunnerne...


    profilbillede
  • #9   5. jul 2017 Og denne her er hannen's

    profilbillede
  • #10   3. aug 2017 Grene (fra bla. æbletræ), tunneller, huler, træstammer, huse, buske den kan gemme sig i (en hasselnødsbusk er en god idé), gravekasse med jord og sand i er et kæmpe hit og god stimulering. Det sliber også klørene.

Kommentér på:
inspiration til kaningård

Annonce