{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.831 visninger | Oprettet:

Jeres luksus kaningård? {{forumTopicSubject}}

Hej GG smiley
Jeg vil super gerne se jeres store udendørs løbegårde til jeres kaniner!

Jeg har pt en dejlig stor baghave, hvor mine kaniner kan gå frit omkring hele dagen, og spise al den græs de har lyst til, løbe så hurtigt de kan, grave i en lille bakke vi har lavet til dem, og et æbletræ som de tage en lur under eller gnaske barken af. smiley

Men jeg skal snart flytte ud på en stor gård med endu mere plads, og jeg går lidt og tænker på, hvor stor den nye løbegård skal være, og hvordan vi kunne lave deres nye total luksus indhegning, sikrest og mest sjov for kaninerne. Altså de skal stadig ind om natten så ræven ikke tager dem, og vi havde ikke tænkt os at rævesikre hele løbegården til dem, men bare kaninsikre den, så de ikke ville kunne grave sig ud. smiley
Der skal også laves ca. tre løbegårde, da det ikke er alle mine kaniner der går sammen, men ville ønske at de gjorde... smiley

Har brug for lidt inspiration, så lig gerne billeder ud af jeres egne udendørs løbegårde!!! smiley

Her er et billede af min nuværende løbegård (jeg ved ikke hvorfor, men det ser meget mindre ud på billdedet smiley )

Mvh Emma


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres luksus kaningård?
Kommentér på:
Jeres luksus kaningård?

Annonce