{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Hjælp til ny ejer {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har adopteret en kanin, da ejeren ikke længere kunne have hende. Hun har haft hende som lejeligheds kanin i ca 6mdr (hvilket også er hendes alder), hun er renlig og har toilet i buret. Jeg har snart haft hende i en uges tid og er langsomt begyndt at åbne hendes bur så hun kan komme ud. Men hun ligger i toilet bakken hele dagen og kommer sjældent ud af den. Om aftenen bliver hun dog mere modig og undersøgende. Hun hoppede dog op i sofaen i aftens og ville snakkes med. Senere opdager jeg så til min store overraskelse at hun har 'over' skidt den ene ende af sofaen! Hvorfor er det sket? hun har ingen uheld haft og heller ikke i resten af buret.

Jeg oplever også at hun er meget småt spisende og spiser kun om natten. Hvorfor dette?
Jeg håber nogen af jer kan have et bud på mine spørgsmål


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ny ejer
  • #1   26. mar 2017 Jeg tænker det hele skyldes hun er kommet et nyt sted hen. Hun skal jo lige falde til, og det kan tage noget tid. Hun skulle gerne komme til og spise noget mere når hun lige er faldet til. Det med hun har skidt i sofaen, kan også skyldes at det er et nyt sted. smiley

  • #2   30. mar 2017 Mine kaniner spiser, når jeg kommer med foder om aftenen og 3 min mere - så er der spist op. Hø spiser de hele natten.
    Med hensyn til pøller - så sæt en bakke tæt på sofaen og sæt kaninen derned, hvis du ser, at den har pøllet.


Kommentér på:
Hjælp til ny ejer

Annonce