{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kanin (hjælp)
  • #1   4. okt 2013 Det med racen er jo noget du selv skal finde ud af smiley Vil du have en lille, mellem eller stor race? Hvis du først finder ud af det, kan du jo undersøge noget om nogen bestemte racer. Søg på nettet og læs en helt masse. Og så vurder hvilken du synes lyder bedst for dig. Men det vigtigste er at den kommer fra et godt sted, og ikke så meget hvad race den er. smiley Held og lykke!

  • #2   4. okt 2013 Det kommer også an på hvad du skal bruge kaninen til, hygge, kæl, hop, eller hvad :)?
    Hvis det hop skal det nok være noget Dværgvædder af en art smiley
    Hvis det kæl kan det være alle smiley


  • #4   4. okt 2013 Stald Unnerup: Hermeliner er bestemt ikke mere temperamentsfulde end en dværgvæder, de kan skam være mindst lige så rolige som en dværgvædder, og dværgvædere kan skam være lige så temperamentsfulde som en hermelin det er blot et spørgsmål om den rette opmærksomhed smiley
    Men jeg vil andbefale hermelin eller dværgvæder hvis det er til kæl smiley


  • #5   4. okt 2013 Uanset hvilken race du vælger, så find en ordentlig avler, og lad hver med at køb i en dyrhandler, du aner intet om dyret eller hvad du får med hjem smiley

    Og hermeliner er ikke mere aggressive end andre racer, det handler om avl og vækst. Og selvfølgelig behandling


  • #6   4. okt 2013 enig med Maria! smiley

  • #8   4. okt 2013 og jeg tror skam ikke Gitze har lavet denne video for sjov.... smiley
    http://www.gnavergalleri.dk/video/kaniner/14625-hermeliner_er_ikke_aggressive


  • #9   4. okt 2013 Vi har en skøn fransk vædder og det er efter
    Min menig den bedste race men igen det kommer an på hvad man skal med den:) og som er skrevet før find en god avler du er tryg ved:)
    Og bure jamen igen kommer det an på hvilken race og om du vil have den inden eller ude:)
    Men jeg har vores Boris i et stort alm indendørs smiley
    Men kom med noget mere Info så det nemmere at hjælpe;)


  • #10   4. okt 2013 Det lyder dejligt du har fået lov at få kanin. En blanding ville jeg vælge og en mellem str. kanin smiley Jo større bur, jo bedre. Kaniner er jo ikke skabt til at leve et liv i et bur. De er aktive og nysgerrige dyr, der har brug for at bevæge sig meget. Så hvor mange timer den kommer til atl sidde der afhænger det også af. Jeg vil sige, at buret skal være i en størrelse som din samvittighed byder dig

Kommentér på:
Ny kanin (hjælp)

Annonce