{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

hjælp ang kanin {{forumTopicSubject}}

jeg har idag fået mig en hittekanin.
Vi har dog ingen erfaring med kanin overhovedet, kun marsvin, som jeg har 2 af.

Jeg har lige et par spørgsmål ang kaninen.
Jeg har ku læse og se mig til at den må være en dværgkanin eller det ligner den meget.

hvor varme må dens ører ca være, syntes nemlig de er lige ved at være for varme..er det ik der man bla kan holde øje med om den har det for varmt?
næsen vipper meget og sys den trækker vejret meget hurtigt, men igen ved jo ik hvad der er normalt?
tager i betragtning at den nok er lidt bange og aner jo ik hvor længe den har rendt derude,
den har spist hø, gulerødder og fik lidt af mit marsvinefoder, indtil jeg kan købe noget i morgen..og drukket vand.
jeg har slukket lyset der hvor den nu står så den kan få ro..

Hvad er vigtig at holde øje med og hvad har den brug for?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp ang kanin
  • #1   21. nov 2010 Det er meget normalt at kaninens næse vipper ret hurtigt når den er lidt nervøs. Som du selv skriver kan den jo godt have det lidt varmt, det er jo lidt af en varmeforskel hvis den har gået udenfor og så pludselig er kommet ind. Det bedste du kan gøre for den lige nu er at give den noget ro så den kan falde lidt ned, den er sikkert ret stresset af at have gået rundt. Udfra billederne du har af den, ligner den en dværgvædder eller dværgvædderblanding, af farven s/g japaner.

  • #2   21. nov 2010 Desuden synes jeg bare at den ligner en stor unge, men det kan selvfølgelig godt være lidt svært at bedømme udfra et par billeder smiley

  • #3   21. nov 2010 det med dens varme øre, det får Sjuske også efter den har motioneret, men de bliver kolde igen når den er faldet til ro smiley og det med det ligner den trækker vejret hurtigt, det gør sjuske også! smiley så bare rolig, det er nok bare fordi det hele er nyt, og den lige skal have tid til at føle sig hjemme :o)

  • #4   21. nov 2010 okay godt det er normalt smiley

    vi har også ladet den få ro, den har jo oplevet lidt af hvert lige nu..og ved jo ik hvor længe den har gået derude.. den var meget sulten, men er ellers pæn i pelsen og er ikke tynd


  • #5   21. nov 2010 Det lyder fint, Louise smiley Du må endelig lige holde os opdateret på den, og skrive hvis du kommer i tvivl om noget.

  • #6   21. nov 2010 det gør jeg.
    vi har snakket om, at hvis ingen ejer kontakter os i løbet af den næste uge, så beholder vi den selv, og tager den til tjek ved dyrlægen.


Kommentér på:
hjælp ang kanin

Annonce