{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Forelsket i en dyrehanndel kanin!HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej GG

Her i går var jeg i waves, og var inde i den nye bonnie dyrehandler, her faldte jeg pladask for en kanin unge... Jeg har to, og det mener mine forældre er rigligt. Og så skal den jo være indenfor fordi det er vinter:( Og det har jeg heller ikke mulighed for...

Jeg ville bare ønske den om et godt sted hen... Jeg har ligget og drømt om hende hele natten, og nærmest grædt over det, fordi at jeg syntes hun fortjener det bedste LIV! Og det ved jeg at en dyrehandel ikke vil kunne give hende...
Hvad skal jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forelsket i en dyrehanndel kanin!HJÆLP
  • #2   20. nov 2010 Det har du ret i... Hun var bare noget specielt

• #4   20. nov 2010 Det er jeg helt enig i.... Jeg ville bare godt hav den ´kom et ordentlig sted hen.

• #5   20. nov 2010 Uhh det kender jeg alt for godt til. Købte Tumle hos en avler og havde sagt at jeg aldrig ville købe en kanin hos en dyrehandler. Men forelskede mig i en lille fuchsdreng. Måtte bare rede ham. Han var meget lille og tynd med meget dårlig pels, der ikke var heller lige let. Det eneste jeg ærger mig over idag er, at jeg godt ville vide, hvor han kom fra. Men sådan er det. Jeg fortryder ikke at jeg købte Mumle, men ville nok ikke gøre det en anden gang.

Så ja jeg forstår dig udemærket, men det lyder ikke til at du har mulgihed for at have ham inde. Ærgeligt. Vi må håbe han/hun kommer et godt sted hen.

• #6   20. nov 2010 Tak:)

• #7   20. nov 2010 Jeg var oppe i dyrhandlen i Torsdags for at købe halm til mine kaniner..
    Der var 2 bure med kaniner.. Det ene gik der 9 MELLEMSTORE kaniner i, de kunne dårlig nok lægge sig ned .. (Dyrhandlen ved torvet i køge)
    I det andet bur var der 3 dv kaniner, helt sorte.
    Jeg faldte vildt for den sorte, den var bare så sød og fulgte min finger hen ad glasruden.. smiley

Jeg græd fordi at jeg ikke kunne tage den med hjem.. De havde intet mad, og der var lort og tis over det hele .. smiley
    Min mor sagde præcis det samme som solskin - at der nok ville komme en lille dreng eller pige og købe den..

Vi lavede så den aftale - var den der næste gang, så var det min.

• #8   20. nov 2010 Mon ikke at den får et godt hjem når en anden kommer og forelsker sig i den!? (;
    Men er enig i at hos nogle dyrehandler passer de ikke dyrene godt. smiley
    Min wupti den kunne jeg mærke knoglerne tydeligt på og fik hende som 6 ugers hvilket jo er to uger for tideligt "desvære" !!.

Hun blev også købt i en dyrehandel.^^ Og heldighvis fik jeg hende hjem dagen derpå så hun kom i bur med min ældre hunkanin starmpi som tog hende til sig som var det hendes egen. !
    Og jeg kan mærke tydelig ændring på hendes temprament. da hun var virkelig bange for mennesker og ikke mindst lyde. smiley

• #10   20. nov 2010 soa det er jeg helt enig i syntes også bonnie går meget op i dyrene min lokale bonnnie har nogle gange chincillaer der giver de sig tid til sidde og ordne deres pels ovs. og samtlige dyr får lige en kæler har jeg set :D. det er bare super fedt..

men til jer andre som siger at det er en skod dyrehandel så i har lyst til at købe kaniner og andre dyr med hjem så i kan redde dem der skal i tænkte på hvis i redder den kanin fx. så får de bare en ny som erstatter det dyr og på den måde er i med til at holde forretingen kørede. hvis i nu bare lod være med at købe dyret så ville de ikke tjæne nogle penge og der ved gå uden om og hjem ved godt det er utroligt hårdt at se det + at gøre det men i redder ikke dyrene for der kommer bare en ny som overtar den andens plads bare lige en lille tænker.

• #12   22. nov 2010 Min Mumle blev også købt i en bonnie i Odense. Synes bestemt ikke de har så gode forhold der. Det var sommer og alle dyr sad i glasbure og havde det tydeligt for varmt. Især min lille pelsklump der havde skrapet halm og hø væk og havde lagt sig direkte på maven med sine ben ud til siden. Lignede bambi på glatis. Hans pels var ikke ordet så han havde klumper og filtret pels. Trods hun hævdede at de havde børstet ham og at man skulle børste han 2-3 gange om ugen. Dette var i hvert fald i blevet gjort. Hun opforderede mig til at købe deres foder- typisk fed gnaverblanding, der slet ikke er sundt for dem. Så jeg er ikke så glad for bonnie eller andre dyrehandler.

Kommentér på:
Forelsket i en dyrehanndel kanin!HJÆLP

Annonce