{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

en masse rotte spørgsmål (: {{forumTopicSubject}}

jeg har forelsket mig i dumbo rotten og vil muligvis gerne ha en, men jeg vil gerne sætte mig ind i alle ting før jeg anskaffer mig dyr så nu har jeg en masse spørgsmål.

- noget foder i vil anbefale som er godt for dem?
- bur størrelse?
- skal man ha flere sammen?
- noget de ikke kan tåle?
- ting der vil være godt at ha i buret?
osv (:

hvis der er andre gode råd eller ting man bare skal vide må i gerne skrive det (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en masse rotte spørgsmål (:
  • #1   25. okt 2010 Foder:

    En god rotteblanding uden grønpiller (De spiser dem ikke), Altromin eller Hamster Crispy - det kan blandes op med katte eller hundepiller og pasta og andre ting..

    bur størrelse - Kan ikke huske mindstemålene, men der findes burberegnere.. Her er blackies: (link fjernet)

    JA du skal have flere sammen. Rotter er flokdyr og skal derfor være mindst to sammen - mange har tre sammen da det skaber et bedre forhold mellem dem.

    Selvfølgelig madskål og vandflaske ellers kan du putte køjer og hylder ind.. Ikke træ - da det vil lugte med tiden fordi de tisser på det.. Vil anbefale en Sputnit XL det elsker mine og andre rotter.

    Jeg vil anbefale du finder dig et rotteforum eller gnaverforum så du altid kan få gode råd og vejledning..


  • #2   25. okt 2010 Der er en del gode artikler, også om pasning og pleje, på www.tamrotten.dk/site

  • #3   25. okt 2010 okay, nu blev jeg lidt klogere (:
    og tak for jeres svar =)


Kommentér på:
en masse rotte spørgsmål (:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce