{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Rejse med kanin {{forumTopicSubject}}

Hej.

Sagen er den, at vi står (pga arbejde), at skal til USA i et halvt års tid. Vi har samtidig en kanin herhjemme, som vi er meget glade for, og som nok ville være svær at undvære i så lang tid, såfremt den skulle passes.

Men USA er jo lidt af en lang tur for sådan et lille dyr. Så kan det overhovedet lade sig gøre, eller hvordan og hvorledes ? Jeg ved ikke om man evt. ville kunne få noget beroligende til sådan en til sådan en lang tur ?


På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejse med kanin
  • #1   27. nov 2016 Hmm har i ikke noget familie eller venner som kan passe på kaninen mens i er ude at rejse? smiley

  • #2   27. nov 2016 Jo, det er muligt det kunne blive et alternativ. Men nu var det mere også mere fordi hun ville være svær at undvære. Men selvfølgelig. Hvis det er noget der nærmest kan tage livet af hende, så er det jo no-go...

  • #3   27. nov 2016 Jeg synes bare at det er en lang tur for en kanin smiley

  • #4   28. nov 2016 Folk importere jo avlsdyr langvejsfra, så jeg kan ikke se hvorfor man ikke kunne tage en kanin med. Der er jo krav til kasserne de skal være i, der tilgodeser dyrene.

    Men jeg ville nok selv starte med at se hos fødevare styrelsen, og måske skal der også tjekkes noget hos den amerikanske ambassade eller findes dem der står for import/eksport i USA, og finde ud af hvad der egentlig er af krav. For hvis den skal stå nogle uger i karantæne feks, så er det måske bedre at den bliver passet her hjemme, når det kun er et halvt år der er tale om.


Kommentér på:
Rejse med kanin

Annonce