{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

HJÆLP MIG! Hanmarsvin slås {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har et han-marsvin (skinny) der er omkring et år. Han er sød og rar i mod andre marsvin og han har lavet nogle søde unger. Jeg har før haft ham gåede med hans han-unger da de blev kønsmodne, og der har ikke været nogle problemer.
Gollum, mit gamle han han-marsvin gik sammen med en stor unge jeg ikke har solgt endnu og det gik helt fint.
Jeg købte et nyt han-marsvin med hår på da jeg ville have at Gollum ikke skulle gå alene når pigerne var gravide/har unger.
Jeg satte dem sammen og holdte øje med dem så de ikke sloges det første stykke tid og det så ud som om det gik fint.
Så om natten vågner jeg af at de slås. Jeg tænker så at det er Gollum som lige skal sige 'det er mig der bestemmer', så jeg lod dem gå en dag mere sammen.
Næste dag ser jeg så at Gollum har revet og bidt den store unge (uden hår) og ungen er helt bloding.. Jeg mærker selvfølgelig også på den med hår og der er intet sår at mærke.
Nu har jeg taget den store unge (uden hår) fra dem men er der noget jeg har gjort forkert? Hvorfor opføre Gollum sig sådan? Er der noget jeg kan gøre for at de måske kan enes? Og har i nogle råd til at få sår til at hele hurtigt?
Gollum har bidt den store unge i høret så det er revet op.. Jeg har det forfærdeligt over at se på den store dreng med alle sårene.

Håber virkelig i kan hjælpe mig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP MIG! Hanmarsvin slås
Kommentér på:
HJÆLP MIG! Hanmarsvin slås

Annonce