{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

b L
b L
Tilmeldt:
24. okt 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Helt ny, overvejelser {{forumTopicSubject}}

En kort præsentation.
Mit navn er Blancka, jeg er 26 år, og har lidt forskellige kæledyr, 2 æskeskildpadder,2afrikanske kæmpesnegle, en kat og en hund.
Jeg har længe været vild med rotter, og blev bidt af en gal rotte (Eller jeg blev ikke bidt, men synes bare de er fantastiske :)) Da jeg tog grundforløbet til dyrepasser uddannelsen.
Desværre fandt jeg aldrig et uddannelsessted. Så måtte give op efter et års tid søgen.

Så jeg har længe overvejet at få rotter.

Mine æskeskildpadder er lige flyttet over i en lidt større bolig, så deres gamle er blevet ledig smiley
Deres gamle bolig har målene 110langt, 40 bredt, og 50 højt. Jeg er lidt i tvivl om det er stort nok til 2 rotter.
Der er en top med, men det er ikke lige så langt, i starten vil de blive håndteret i buret, og på sigt vil de komme ud og planen er at jeg vil træne dem, og lærer dem tricks. Der ud over, pga. de lidt mindre bolig forhold, vil jeg lave en hjemmelavet legeplads til dem.
Jeg vil gerne være med til at sprede deres gode image ud omkring og lærer min niecer om dyr som ikke mange har.
Dog taler vi ikke om at jeg imorgen har rotter smiley Der skal købes lidt forskelligt hjem, laves nogle hængekøjer osv. inden anskaffelse.
Jeg vil bare gerne være sikker på at det hele er iorden, eller om jeg skal skaffe et bedre bur.
Nu kommer spørgsmålene så smiley
Kan rotter til vendes at bo sammen med en kat?
Ville de boligforhold jeg kan tilbyde her og nu være okay for rotter?
Nå ja, og hvad er bedst, 2 hanner, 2 hunner, eller en af hver? Og bør jeg så kastrerer hannen?
Hvilke bundlag skal de gå i? Læser om fleestæpper, læser om kattegrus, om træspåner og en hel masse andet.
Min plan er natur tema.
Altså naturlige grene fra naturen, til at klatre i, "naturlegeplads". Dog vil der komme plastik ting i buret, da de helt sikkert gnaver meget. Eller plastik hylder.

Ellers må i meget gerne fylde mig med info, eller give nogle gode links.


På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helt ny, overvejelser
Kommentér på:
Helt ny, overvejelser

Annonce