{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Nyt marsvin? skal/skal ikke {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg går med de overvejelser om jeg skal have mig et til marsvin.
Har to fantastiske søskende på 2 år og de går virkelig godt sammen. Men er så bange for at hvis den ene ville ende med at gå bort at den anden ville dø af sorg(kender et marsvin søskende par hvor det skete :(), de er utrolig tæt knyttet til hinanden, jeg kan ikke engang tage den ene op og ind i et andet rum (kun kort, de er ikke sepereret) flipper den som er tilbage i buret helt ud og leder efter den anden, jeg kan ikke nøjes med at tage den ene til dyrlæge, jeg SKAL tage dem begge med selvom det måske kun er den ene der fejler noget, de kan slet ikke klare at være væk fra hinanden.

Jeg mistede deres mor for et år siden og da det skete puttede de utrolig meget sammen og sådan ''trøstede'' hinanden, det ville jeg ikke have hvis den ene døde for så samme dag ville jeg skulle ud og finde en ny til den som er tilbage, og ved ikke om jeg personligt selv ville kunne holde til at miste mit marsvin en dag og samme dag være ude og finde et nyt, og tror også det må være stressende for marsvinene at miste en ven samme dag, som der dumper en ny ven ned i buret.

Jeg håber i kan forstå min mening og vil komme med et fornuftigt svar. dette emne rør mig mega meget og vil virkelig kun gøre det bedste for mine grise smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt marsvin? skal/skal ikke
Kommentér på:
Nyt marsvin? skal/skal ikke

Annonce