{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

2 kaniner sammen {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har i forvejen en teddy hun kanin på 5 måneder. Jeg ønsker selvskab til hende og er villig til at få hende steriliseret når tiden er inde.
Jeg ville høre hvad jeres erfaringer er med flere kaniner sammen og hvilket køn jeg bør anskaffe mig? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 kaniner sammen
  • #1   18. okt 2016 kaniner er ikke flokdyr

  • #2   18. okt 2016 Hvis du ønsker en ven til din kanin, så skal du have fikset den du har nu og få den hormonfri inden du overhoved begynder at tænke på at få endnu en.

    Personligt går jeg ikke ind for at have kaniner sammen, og er ikke fan af den måde nogle bonder deres kaniner - nemlig ved at udsætte dem for frygt som så tvinger dem til at finde sammen i en form for trykhed. (eks. sætte dem i en lille kasse sammen på en tørretumbler der ryster i nogle minutter x antal gange om dagen) trist. *Stressbonding*

    Men det er op til den enkelt hvad de ønsker, men kan så kun sige sørg for at sætte dig meget godt ind i hvad det så vil sige netop at have to kaniner sammen det er ikke altid det bare sådan lige lykkes kaniner har hver deres sind og det er ikke sikkert den du lige finder har kemi med den du har.

    Meld dig ind i FB gruppen Frikanin + læs her:
    http://frikanin.dk


Kommentér på:
2 kaniner sammen

Annonce