{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.699 visninger | Oprettet:

HJÆLP kanin larmer {{forumTopicSubject}}

Hej derude. smiley

Håber at der er nogen kloge hoveder som kan hjælpe!

Min kanin som bor i et stort bur som dette http://www.bluestafford.com/puppy%20pen.jpg (det er ca 1.20 højt) laver enormt meget larm om natten. Han har også fundet ud af, at han kan rykke buret rundt med tænderne (som lamer en hel del, da det er lavet af metal) og så kravle/hoppe ud...

Det er så træls, da vi næsten ikke kan sove om natten..
Jeg ved bare ikke hvilket alternativ der er? Han er renlig, og kan sagtens gå løs, men har det med at bide i stort set alt. Han har også tisset enkelte gange på min seng og sofa (det er vist nok så dejlig blødt...)

Han har før boet i et stort lukket bur som dette https://images.static.worldstores.co/images/products/SS/B6/Ferplast_100_Rabbit_Cage_A_SS_1.jpg, altså det man normalt bruger til indekaniner. Men der larmede han også helt vildt, og det er jo så småt..

Jeg ligger altid rigeligt med ting ud til ham, som han kan hygge sig med, så han ikke keder sig, men lige lidt hjælper det.

Jeg ved ikke hvad man kan gøre? Er der noget som har nogle ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP kanin larmer
  • #2   4. aug 2016 Nej præcis. Han kommer ud i løbet af dagen, og går løst i huset, men om natten kan jeg ikke holde øje med ham, og han er derfor i buret.

    Jeg havde tænkt på at have ham løst på mit værelse, men han bider i mit tøj, sko og ledninger.. Så han er kun løs når jeg har mulighed for at holde øje med ham..

    Er der nogen der har deres kaniner løs hele døgnet rundt?


  • #4   4. aug 2016 Ja okay, kan godt være at det er det jeg må gøre så.

  • #7   4. aug 2016 Sæt ham i et indendørs rigtigt bur og sæt ham i et andet værelse.

  • #9   4. aug 2016 Har han hø?

  • #10   4. aug 2016 Har nu sat ham ind på mit værelse, i det store bur han altid har haft. Bor i Spanien, så det er ret varmt for ham, men her på værelset har han mulighed for at have Aircondition tændt hele dagen.

    Han har hø, og en bold med mad i, samt lidt legetøj og self. vand.

    Har lagt en masse tæpper i bunden af buret , og fastgjort det, så det ikke bevæger sig for meget, så hvis han skal ud, skal han hoppe mindst 1.20 m over, og det tror jeg næppe han bare lige gør.

    Nu må vi se hvor meget han så larmer i nat/morgen tidlig...


  • #11   5. aug 2016 Kaninen er naturligt et natdyr - så du må finde dig i larmen eller give den forhold, hvor den ikke larmer så meget.

Kommentér på:
HJÆLP kanin larmer

Annonce