{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Hvor kan vi have vores mus? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Jeg er så heldig at min kæreste har sagt at han synes det kunne være en fin idé at få mus. Jeg er meget glad, da det bliver mit første kæledyr siden jeg var barn.

Nu er problemet så bare at jeg ikke kan finde ud af om vi helt har plads. Det lyder måske underligt når man tager mus' størrelse i betragtning, men vi bor i en lille toværelses lejlighed. I vores stue er der ikke et stykke væg der hvorved der ikke står enten skrivebord, spisebord eller reoler eller som har gulv-til-loft-vinduer. Derfor synes jeg ikke umiddelbart jeg kan se hvor der skulle være plads til musene i stuen. Så jeg ville høre om der er nogen af jer der har erfaring med mus i soveværelset. Er mus meget nat-aktive? Larmer de så meget at man ikke kan sove? Lidt puslen ville vi nok kunne klare, Men hvis de ligger og tonser rundt i deres hjul hele natten går det jo nok ikke.

Hvis der er nogen af jer der har andre ideer til hvordan man kan løse problemer med pladsmangel i forhold til musebur, så må i meget gerne dele det her.

På forhånd tusind tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kan vi have vores mus?
Kommentér på:
Hvor kan vi have vores mus?

Annonce