{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Vi tager den lige igen, kan jeg se {{forumTopicSubject}}

Har en løvehoved kastrat (A) på knap 2 år, som går frit i huset når jeg er hjemme. Han keder sig lidt, så jeg købte så en hun (B) for 3 måneder siden. Pludselig for et par uger siden begyndte de i den grad at slås. Det viste sig så, at hun løven faktisk var en han. Men nu er jeg jo blevet rigtig glad for den, så jeg har fået den kastreret i sidste uge. Jeg har besluttet at prøve om det kan fungere mellem dem. De første 3-4 uger her efter (B) kastration hvor han stadig lugter og strinter lidt, kommer de ud og løbe frit på skift. Men er der nogen som har erfaring med dette - 2 kastrerede hanner med ca. 1½ års aldersforskel? Jeg kunne godt bruge lidt fif, råd og vejledning til hvordan jeg rent praktisk begyder at sætte dem sammen på gulvet igen, uden at stresse dem for meget. De har hver deres bur.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi tager den lige igen, kan jeg se
  • #1   7. jan 2013 Du skal prøve at sætte dem sammen på et helt neutralt sted. Det jeg gjorde da jeg sammensatte mine to, var at tage dem med over til min mor en aften og lade dem rende rundt i huset. Efter 3. gang kunne de sammen, da vi kom hjem smiley

    Sammensætninger kan godt tage meget lang tid, og nogen gange vil det aldrig komme til at gå, og det må man så bare acceptere.

    Hvis de kommer til at kunne enes, så skal de aldrig være i bur, lad dem gå frit 24/7. Et bur er for lille til to kaniner. Held og lykke med det smiley


  • #2   7. jan 2013 Prøv at gå på Dansk-kanin.dk der er mange der har kaniner sammen.

Kommentér på:
Vi tager den lige igen, kan jeg se

Annonce