Jer med mange marsvin {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Jer der har mange marsvin, hvad gør I med motion?
Altså hvor ofte tager I hvert marsvin ud? Er der nogle I bruger mere tid på end andre?
I må også meget gerne skrive, hvor mange marsvin I har.
Jeg tænker bare, dem der opdrætter og har mange dyr, de tager vel ikke alle dyrene ud og sidder med dem hver dag? Der må vel være nogle marsvin, der ikke kommer så meget ud?
På forhånd tak for svar
sep 2015
Følger: 9 Følgere: 60 Gnavere: 3 Emner: 26 Svar: 215
Vi overvejer at anskaffe os en løbegård. Er det en god ide?
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
Og nej de bliver ikke taget ud hver dag, mange bliver lige duttet på næsen når de stiller sig og tigger mv. og andre kommer med ud til sofa hygge osv.
Til sommer regner vi med at de skal på græs lidt alle sammen, men hvor meget og hvor lidt vil vise sig (det er kun sommer nr. 2 vi bor her på landet) sidste sommer havde vi ingen indhegninger eller udebure da vi havde boet altid i byen.
Men vi har fået skrabt en del indhegninger mv. sammen til at bruge til sommer.
Men selvom man har mange marsvin og ikke har dem ude hver dag, så betyder det altså ikke at vi ikke elsker alle hver og en. Bare hvis nogen sidder og tænker det ( ved en del tror at fordi folk med mange marsvin ikke pusse nusser med dem hver dag så holder man ikke af dem).
sep 2015
Vi har desværre ikke mulighed for at sætte Mutterne på græs, men de har gode burforhold og mangler intet, så mon ikke de overlever?
dec 2015
Følger: 28 Følgere: 16 Emner: 13 Svar: 76
maj 2015
Følger: 1 Gnavere: 3 Emner: 4 Svar: 14
De står på gulvet, så åbner jeg for dem, og så løber de selv ind og ud når de ikke gider mere. Den ældste jeg har, og som bor alene, er den der kommer mest op til nus, fordi han er så pattet med min kæreste. De to er seriøst pot og pande, så han er nok oppe 2-3 timer om dagen.
sep 2015
Tænker at anskaffe en løbegård også. Så kan de måske komme ud to og to.
Og så tage dem ud så ofte som muligt
Jer med mange marsvin