{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

jer med mange dyr {{forumTopicSubject}}

Jarh vi elsker dem ikke smiley

nogle af jer som har mange dyr og bor i lejlighed?

Jeg har selv mange chinchillaer. lige nu 3 bure som er det højeste antal.
de står i gangen op til lejligheden
nogle af dem står også til salg et par steder.
De genere jo ingen og har fået lov at have dem. men der er godt nok mange som syndes man er sløset osv. fordi man har ex antal dyr.

hvordan tager i de ting, bor du i lejlighed? hvor mange dyr har du?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jer med mange dyr
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #1   7. dec 2012 De tager det ikke så tungt så længe man overholder reglerne.
    Jeg har haft chinchillaer, men nu har jeg fire hamstere (plus to d. 23. december og så beholder jeg også nogle fra mine kommende kuld - men max ti har jeg plads til) og to deguer.
    Min far har to kaniner, der fylder hele hans altan (11 m2) og det siger boligforeningen intet til.

Min nabo har 11 ildere, og det siger boligforeningen heller ikke noget til at de holder lejligheden pæn og ren, og så passer de selvfølgelig dyrene godt.

• #2   7. dec 2012 Jeg bor i hus (ikke vores eget) Jeg har
    2 katte
    1 hund og
    8 kaniner smiley

• #5   7. dec 2012 Jeg bor i lejlighed med:

En hvid schæfer
    En undulat (pga FF har jeg kun 1)
    Et jordegern
    tre degu'er
    en tenrec
    to marsvin
    fire rotter

• #6   7. dec 2012 Vi bor i hus og her har vi kun to hunde..
    Har 3 heste, en kat, og snart en kanin (forhåbentlig flere på et tidspunkt) stående ude hos mine forældre..
    Drømmer om flere dyr, da dyrene er mit liv smiley

• #7   7. dec 2012 Puha, jeg talte til omkring 35 dyr - altså mig alene smiley

har så også nogle stykker som snart flytter ud, og en vovse som måske ikke holder så længe, desværre (*heartbreak*)

• #8   7. dec 2012 Jeg bor i en 2-værelses, 40 kvm. stor, lejlighed med 45 marsvin og en fritgående kanin smiley

Jeg har kun haft problemer med boligselskabet én gang hvor det var fordi min daværende underbo opfandt ting at klage over mht. mine dyr.
    Efter jeg blandede LLO ind i sagen, og han derefter flyttede, har der ikke været problemer af nogen art. Vi må så ikke holde kat eller hund her, men det gør folk (ikke jeg) også.. smiley

• #9   7. dec 2012 Jeg har 6 chinchillaer i en lejlighed.
    Det er faktisk ikke chinchillaerne der fylder, det er kærestens computere der tager meget plads...

Nogen synes det er fjollet, men jeg er begyndt at være ligeglad. Har efterhånden hørt på det i rigtig mange år, at mine dyr fylder og sviner. Jeg kan stadig blive irriteret over folk der tror, at deres mening kan få os til at gå af med dyrene, men det må de om.

Det er en andelsforening. Vi spurgte om det var ok (man må f.eks. kun have 1 kat), og fik at vide, at så længe de ikke genere nogen, er det helt fint... Så kan vi sådan set fylde lejligheden med lige hvad vi vil af dyr (dog ikke hund)

• #10   7. dec 2012 well okay

fantastisk at læse. jeg gik bare med en del bekymringer og kan læse nu at mine 3 bure ikke er så slemt
    folk blander sig heller ikke.

vi havde også kun problemer en gang og fik senere at vide af naboerne at den udlejer var helt umulig og var det overfor alle som havde boet på adressen.
    vidste ikke at boligforegninger tog det ok
    jeg har ikke meldt mig ind i nogle mest pga at jeg ved at man helst ikke må have dyr smiley

til dig med de 35 stks. aarj det må være hyggeligt
    jeg nyder at ligge på gulvet om aftenen og lade mine dyr løbe rundt på mig og undersøge om jeg nu skulle have noget guf til dem.
    der er ro over det sys jeg

• #11   7. dec 2012 hej Pia.

well okay smiley jeg har lidt flere nu pga unger. men nej de genere ikke.
    jo min ene han kan godt finde på at synge om morgenen. men det er jo så mest mig der høre det smiley

• #12   7. dec 2012 jeg har det ligesom pia: 1 hund eller en kat men ligeså mange burdyr jeg vil. Jeg har 2 undulater, 1 kat og ca 35 marsvin. Mine naboer glor godt nok lidt når jeg slæber 200 kg marsvinefoder i sække op i lejligheden eller 10 baller hø/halm i kælderen, men der kan ikke lugtes noget (bortset fra overboens tjald) på trappen, så ingen brokker sig;)

• #13   7. dec 2012 Der er ikke specielt mange med chinchilla opdræt, der bor i lejlighed. Jeg har rimelig store bure i forhold til dem jeg har haft besøgt, der ellers har haft opdræt i lejlighed...

Grunden til at vi ikke har noget egentlig opdræt for tiden, er problemer med at komme af med unger, så vi er så småt ved at starte noget igen, fordi antallet af salgsdyr er nedadgående, og det er jo positivt...

• #14   7. dec 2012 Jeg må have alle de gnavere jeg ønsker.. Jeg må kun have 1 kat på kontrakten, men har fået lov til at have 2 så de har hinanden..

Jeg har så kattene som udelukkende indekatte

rotterne i 1 bur (6 stk rotter) og hamsteren i et bur for sig..

• #16   7. dec 2012 Fy fy ZenZen! smiley

• #21   7. dec 2012 Vi bor i på en lille land egendom og har 18 kaniner, 10 heste, 2 katte, 2 hunde og to fugle smiley

• #22   7. dec 2012 Vi bor på en gård og har
    1 Hund
    1 Kat
    20 kaniner

• #24   8. dec 2012 Jeg bor i lejlighed.
    Jeg har en kat, to fugle med stort bur til. + 2 kaniner som har bur ude og ind.

Også har jeg også en hest smiley

• #25   3. feb 2013 Jeg bor i lejlighed sammen med min mor, og her har vi 3 marsvin, en leguan og en skildpadde. Min far bor i hus, og der har vi 2 kaniner, 1 marsvin og en hund. smiley

Kommentér på:
jer med mange dyr

Annonce