1.242 visninger
|
Oprettet:
jer med mange dyr {{forumTopicSubject}}
Jarh vi elsker dem ikke
nogle af jer som har mange dyr og bor i lejlighed?
Jeg har selv mange chinchillaer. lige nu 3 bure som er det højeste antal.
de står i gangen op til lejligheden
nogle af dem står også til salg et par steder.
De genere jo ingen og har fået lov at have dem. men der er godt nok mange som syndes man er sløset osv. fordi man har ex antal dyr.
hvordan tager i de ting, bor du i lejlighed? hvor mange dyr har du?
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Jeg har haft chinchillaer, men nu har jeg fire hamstere (plus to d. 23. december og så beholder jeg også nogle fra mine kommende kuld - men max ti har jeg plads til) og to deguer.
Min far har to kaniner, der fylder hele hans altan (11 m2) og det siger boligforeningen intet til.
Min nabo har 11 ildere, og det siger boligforeningen heller ikke noget til at de holder lejligheden pæn og ren, og så passer de selvfølgelig dyrene godt.
sep 2012
Følger: 149 Følgere: 298 Gnavere: 4 Emner: 128 Svar: 1.341
2 katte
1 hund og
8 kaniner
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 14 Gnavere: 15 Emner: 12 Svar: 73
En hvid schæfer
En undulat (pga FF har jeg kun 1)
Et jordegern
tre degu'er
en tenrec
to marsvin
fire rotter
apr 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Gnavere: 1 Emner: 9 Svar: 12
Har 3 heste, en kat, og snart en kanin (forhåbentlig flere på et tidspunkt) stående ude hos mine forældre..
Drømmer om flere dyr, da dyrene er mit liv
feb 2011
Følger: 18 Følgere: 21 Gnavere: 9 Emner: 11 Svar: 80
har så også nogle stykker som snart flytter ud, og en vovse som måske ikke holder så længe, desværre (*heartbreak*)
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Jeg har kun haft problemer med boligselskabet én gang hvor det var fordi min daværende underbo opfandt ting at klage over mht. mine dyr.
Efter jeg blandede LLO ind i sagen, og han derefter flyttede, har der ikke været problemer af nogen art. Vi må så ikke holde kat eller hund her, men det gør folk (ikke jeg) også..
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Det er faktisk ikke chinchillaerne der fylder, det er kærestens computere der tager meget plads...
Nogen synes det er fjollet, men jeg er begyndt at være ligeglad. Har efterhånden hørt på det i rigtig mange år, at mine dyr fylder og sviner. Jeg kan stadig blive irriteret over folk der tror, at deres mening kan få os til at gå af med dyrene, men det må de om.
Det er en andelsforening. Vi spurgte om det var ok (man må f.eks. kun have 1 kat), og fik at vide, at så længe de ikke genere nogen, er det helt fint... Så kan vi sådan set fylde lejligheden med lige hvad vi vil af dyr (dog ikke hund)
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 3
fantastisk at læse. jeg gik bare med en del bekymringer og kan læse nu at mine 3 bure ikke er så slemt
folk blander sig heller ikke.
vi havde også kun problemer en gang og fik senere at vide af naboerne at den udlejer var helt umulig og var det overfor alle som havde boet på adressen.
vidste ikke at boligforegninger tog det ok
jeg har ikke meldt mig ind i nogle mest pga at jeg ved at man helst ikke må have dyr
til dig med de 35 stks. aarj det må være hyggeligt
jeg nyder at ligge på gulvet om aftenen og lade mine dyr løbe rundt på mig og undersøge om jeg nu skulle have noget guf til dem.
der er ro over det sys jeg
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 3
well okay
jo min ene han kan godt finde på at synge om morgenen. men det er jo så mest mig der høre det
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Grunden til at vi ikke har noget egentlig opdræt for tiden, er problemer med at komme af med unger, så vi er så småt ved at starte noget igen, fordi antallet af salgsdyr er nedadgående, og det er jo positivt...
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
Jeg har så kattene som udelukkende indekatte
rotterne i 1 bur (6 stk rotter) og hamsteren i et bur for sig..
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 23 Gnavere: 8 Emner: 4 Svar: 12
maj 2011
Følger: 74 Følgere: 105 Gnavere: 1 Emner: 1 Svar: 42
1 Hund
1 Kat
20 kaniner
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 15
Jeg har en kat, to fugle med stort bur til. + 2 kaniner som har bur ude og ind.
Også har jeg også en hest
dec 2012
Følger: 43 Følgere: 40 Gnavere: 13 Emner: 9 Svar: 298
jer med mange dyr