{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Træpiller til kaniner {{forumTopicSubject}}

Hej vi overvejer at skifte fra halm til træpiller vi har tænkt os at vande pillerne så det bliver til smuld og dermed ikke er så hårde at gå på for kaninerne men er det en god idé

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træpiller til kaniner
  • #2   21. mar 2016 Hvis i vander træpillerne, så mister de sugeevnen, og så går det hen og bliver et træls produkt.

Jeg blandede træpillerne med hamp strøelse, som jeg synes fungerede rigtig godt smiley

• #3   21. mar 2016 Mine kaniner går på træpiller med et tykt lag halm ovenpå, så de ikke går direkte på dem men de har det underneden til at suge.

• #5   21. mar 2016 de kan sagtens bruges uden noget på toppen. Kaniner har jo pels under fødderne og relativ stor tryk flade på fødderne.

• #7   21. mar 2016 min udekanin har træpiller 6 mm i sin kattebakke og tykt lag hø i resten af buret. i starten toppede jeg med hampestrøelse, men hun er ligeglad. hun bruger kun sin kattebakke og hendes urin får pillerne til at smulre og hendes potter er super fine.

• #9   21. mar 2016 er det inde eller ude kaniner?? smiley
    mine kaniner går på en bund af aviser, reklamer og oven på det plejer jeg at smide et godt lag halm smiley smider dog et godt lag hø hvis jeg er løbet tør for halm, det spiser de dog en del hurtigere så når det sker skal der ligges nyt hø lag hver dag stort set mens de primært ignorere halmen og så skal laget kun skiftes hver tredje eller fjerde dag og så selvfølgig når buret bliver skiftet smiley i bakken har jeg overvejet at bruge hamp strøgelse men lige pt bruger jeg bare massere af avis papir og papir der er revet i stykker, de skal så også skiftes hver dag smiley

Kommentér på:
Træpiller til kaniner

Annonce