{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.833 visninger | Oprettet:

Advarsel til alle der sælger gnavere {{forumTopicSubject}}

Taget fra et andet forum, jeg har haft det oppe i redaktørforummet og har fået lov til at poste den

"I katteverdenen har en dame fra Houlbjerg (tidl. Hammel) været meget berygtet for kattehandel - hun er dømt i retten for misrøgt af katte af to omgange nu! Derudover er hun også dømt for svindel med salg af en saddel.
Det har dog ikke stoppet damen, som nu er startet op igen for alvor...
Der har her den anden dag været besøg IGEN fra myndighederne, denne gang ang. manglende tilladelse til formidling...
Der ligger en 3. kæmpe dyreværnssag og venter på hende lige nu - der håbes den skal igennem her i efteråret! Denne gang omhandler det vist også hunde... Ellers bliver det d. 4. sag der kommer mod hende - for store og små racehude er hun nu også gået ind i... Selv pony'er

Min advarsel går på, at hun nu desværre er startet på gnavere - alt der er penge i desværre
Hun ER dømt for misrøgt, men hun fortsætter hendes show med at narre dyr ud af intetanende familier og opdrættere, som ikke kender til hende - henter dem på togstationer og rastepladser, påstår hun har "glemt" pengene for dyret og får dyrene narret fra sælgeren, og betaler aldrig en øre for dyret.
Dyrene ender i kummerlige forhold - og de bliver avlet på i stor stil - for at hun kan sælge dem småsyge på en rasteplads eller togstation til overpris

Hun er nu startet på gnavere - og jeg frygter det vil gå ud over "nemme" dyr som marsvin, hamstere o.l.
Hun bruger aldrig/sjældent hendes rigtige navn eller adresse, vil ikke have folk hjem til sig og aflevere/hente dyr o.l. ...

Så skal du sælge/købe en gnaver, kat, hund e.l. - så aflevér ALDRIG på togstationer/rastepladser til denne dame fra Houlbjerg... Det går kun ud over dyrene"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel til alle der sælger gnavere
Kommentér på:
Advarsel til alle der sælger gnavere

Annonce