{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
386 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til vores video ( marsvine ) {{forumTopicSubject}}

Hej GG.
Jeg har to spørgsmål som vedr vores to hun - marsvine. Jeg har lagt en video ind i mit videoalbum og som jeg har valgt at kalde " Hvad betyder...? " Spørgsmålene står også derinde.
Håber at der er nogle som der kender til det.
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål til vores video ( marsvine )
  • #1   28. feb 2016 Jeg er RET sikker på at det med at hun ligger sig ovenpå den anden, er et tegn på dominans.

• #2   28. feb 2016 Synes også det ligner noget dominans. Jeg har dog aldrig oplevet det før! Men vores er også to jævnaldrende piger, som begge var unger, da vi købte dem smiley Og lillemanden var så stor/lille, at der var magtkamp istedet for dominans, da han kom til.

• #3   29. feb 2016 Ja det tænker jeg at I har ret i, at det er noget dominans. Jeg blev noget forskrækket første gang at jeg så det, for syntes at det ser rimelig voldsomt ud, sådan som hun ligger sig ovenpå Mille og holder hende nede. Jeg havde for en del år siden to marsvine og de gjorde det heller aldrig eller rettere sagt, jeg så det i hvertfald ikke.
    I skal i hvertfald begge have tusind tak for at I ville se videoen og derefter jeres mening omkring den smiley

• #4   29. feb 2016 Du kan evt også spørge i "marsvineinfo"-gruppen på Facebook smiley

• #5   1. mar 2016 Jette N:
    Jeg høre desværre til den lille gruppe af jordens befolkning som der endnu ikke er kommet på Facebook smiley
    Men søster er ved at få mig overtalt så det vare nok ikke så længe før jeg kommer derind.
    Men i hvertfald mange tak for tippet smiley

• #6   1. mar 2016 Josephine ej hvor Nice! Jeg har heller ikke fjæsbogen smiley Du behøver det altså ikke, siger JEG bare. Hyggeligt med nogen der faktisk ikke er på Facebook ellers smiley

• #7   1. mar 2016 Folk plejer at grine af mig og de tror ikke rigtig på, når jeg siger at jeg ikke er derinde smiley
    Men det er efterhånden svært at finde nogle nu til dags som der ikke er oprettet derinde.
    Men man kan jo bare så mange ting derinde og det trækker da lidt i mig og især med alle de grupper som fx " marsvinegruppen " o.m.a. og det lyder rigtig interessant - så det vare nok ikke så længe men nu må vi se, om min søster har heldet med at overtale mig smiley

• #8   1. mar 2016 Selv mine lærere griner af mig smiley Jeg synes bare lidt at det er tidsspild. Jeg har ikke noget imod at andre har det. Jeg skal bare ikke selv have det.

• #9   1. mar 2016 Jeg blev overtalt til at lave en Facebook profil, så mine klassekammerater og jeg kunne holde kontakten smiley
    De første år, var jeg sjældent derinde. Men det seneste års tid, har jeg været medlem af nogle marsvinegrupper. Så nu er jeg ofte derinde - udelukkende for at snakke om marsvin smiley

• #10   1. mar 2016 Men ja, man skal også passe på virus inde på Facebook smiley Jeg kom engang til at åbne en kædebesked, der var blevet sendt til mig. En uge efter, var vores computer blevet så sløv, at vi måtte sende den på værksted smiley

• #11   1. mar 2016 Ja man skal godt nok passe på med hvad man åbner for det er da træls at skal bøvlet med virus. Har aldrig haft en og jeg håber heller ikke at jeg får det smiley
    Det er også en af de gode ting som jeg syntes at der er ved Facebook - at man kan finde frem til personer som man normalt ikke ville kunne finde, som fx gamle klassekammerater og så også de grupper som der er derinde.
    Grunden til at jeg endnu ikke har en, er også fordi at jeg simpelthen ikke har vist hvad jeg skulle bruge det til. For hvis jeg gerne vil tale/skrive med en, så vil jeg hellere ringe til vedkommende. Men nu må jeg se om jeg en dag bliver overtalt til det smiley

Kommentér på:
Spørgsmål til vores video ( marsvine )

Annonce