{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Race
  • #1   18. aug 2010 Er du gal en nuttet pelstot smiley Race aner jeg intet om, - indenfor marsvin er teddy dog en race, så måske det er det indenfor kaniner også?

• #2   18. aug 2010 Det er en løvehoved smiley Og ja så vidt jeg ved, er teddy indenfor kaniner også bare en anden betegnelse for dobbeltmankegen (MM) og derved den dejligt store pels smiley

• #3   19. aug 2010 en teddy kanin er en løvehoved, hvor der er fejl i mankegenet. Det er ikke en betegnelse for dobeltmanke gen. En teddy kanin kræver MEGET pelspleje, det skal du huske inden du vælger sådan en. Jeg har selv en som jeg har valgt at trimme ned da hans pels blev meget filtret.

• #5   19. aug 2010 Jah den er så nuser, er bare lidt i tvivl. Tror godt selv jeg ville kunne passe dens pels men engang i mellen skal jeg ud og rejse i nogle dage eller en uge og kender ingen der vil kunne redde ham og passe hans pels. Er bange for at dens pels vil filtre og den så skal til dyrelæge.

• #6   19. aug 2010 nuurh, hvor er den dejlig! smiley
    men man skal huske at de skal børstes reet ofte og hvis man skal på ferie og ikke kan få nogen til at gøre det så har man jo et problem smiley

• #7   19. aug 2010 ja præcis, så måske skulle jeg finde en anden som er mere perfekt til begynder kanin. Så kan jeg altid drømme om engang at eje sådan en tot

• #8   19. aug 2010 Mon ikke man blot kan klippe pelsen ned når du fx skal på ferie?

Altså jeg har et langhårs marsvin, og han blir tit klippet godt ned - grimt men praktisk smiley

• #9   19. aug 2010 Tak for alle svarene, jeg har tænkt mig om og mener godt selv jeg ville kunne klare det men da dem der evt. skal passe den ved ferie og sygdom ikke er så vant til dyr, vil jeg ikke tage chancen. Derfor har jeg idag købt en helt almindelig dværgvædder, der lige nu sidder ved siden af mig i sit nye bur og nysgerrigt følger med i hvad jeg laver. Er sikker på dette er den rigtige kanin til mig:)

igen tak for hjælpen!
    smiley

• #11   19. aug 2010 Ja den er jo til salg så det er bare med at skrive. Det er stadig min drømme nin men skal lige have lidt erfaring inden for det felt først.

• #13   19. aug 2010 hehe det hjælper altid, jeg fik plaget min kæreste til at få lov, nu SKAL jeg bare sørge for den ikke lugter for meget hmm håber det kan lade sig gøre.
    Vil virkelig gerne have et dyr jeg kan beholde uden at den generer for meget.

Kommentér på:
Race

Annonce