{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Ditte P
Ditte P
Tilmeldt:
3. sep 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

søger nogen der har efaring med madikke angreb på kanin :/ {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Bette dejlig ninus, som der desværer fået maddiker ved dens nedre regioner smiley hun har Været til dyrlægen idag hvor hun fik en sprøjte med antibiotika og så skal jeg selv give hende nogen "sprøjter " i munden efterfølgende, 2 x pr dag i 7 dage sammen med zoolac ☺
Men er der så nogen af jer der har en ide eller erfaring med hvordan man nemmest for vasket det skadet sted uden at hele kanin bliver gennemblødt.. hun skal nemlig holdes mindst mulig våd på alle andre steder af kroppen!
Da jeg selv lige prøvede blev det til nogen værre vandpjaskeri og en par 2 timer fønførring 😃
Så gode råd vil jeg tage imod med kyshånd 👐


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger nogen der har efaring med madikke angreb på kanin :/
  • #1   3. sep 2015 Hvis du har en person til at holde kaninen med hovedet op og med enden ned, skulle det vel være til at hælde lunken vand på, så den kan blive vasket.
    Derudover skal du tænke meget over, hvad du fodrer din kanin med og dens vægt. Hvis den er overvægtig, kan den ikke selv gøre sig ren. Noget foder giver tynd mave. Det er også vigtigt, at du gør buret rent tit og hver dag lægger halm i toilethjørnet, så den aldrig kommer i kontakt med våde pøller.


  • #2   3. sep 2015 Din kanin ligner en som godt kunne trænge til at tabe sig lidt. Vi plejer at lægge vores to om på ryggen og så vaske og vi plejer som regel at bruge vaskeklude til at lige at tage det værste skidt og derefter tørre vi dem et håndklæde og lader dem løbe frit rundt indtil de er helt tørre..

Kommentér på:
søger nogen der har efaring med madikke angreb på kanin :/

Annonce