{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Nogen der har undulater ? {{forumTopicSubject}}

vores elskede "Boa" er lige død (vi fandt hende død i bunden ved 23 tiden) og nu sidder hendes mand alene tilbage. smiley Vi søger derfor en eller 2 hunner til afhentning i morgen søndag.
Har du en (alm.) undulat du gerne vil af med, vil vi meget gerne hente den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der har undulater ?
  • #1   23. sep 2012 Jeg har engelsk, har også hunner til salg.
    Hvis det er noget


  • #2   23. sep 2012 Engelske er desværre ikke rigtig mig. Desværre. Kan se dine er fra voliere..dette vil vi også gerne undgå. Men tak for tilbuddet.
    Det er bare så forfærdeligt at se ham sidde alene..:(

    når nu du opdrætter: kan man have 3 sammen eller er det som jeg synes at kunne læse mig til, en rigtig dårlig idé?


  • #4   23. sep 2012 Størrelsen bla. En Engelsk er noget større.. 2 sek.

  • #5   23. sep 2012 Australsk

    profilbillede
  • #6   23. sep 2012 Engelsk

    profilbillede
  • #7   23. sep 2012 Engelske skulle f.eks have nemmere ved at lære at tale. Det er også typisk dem der udstilles.

  • #9   23. sep 2012 man kan sige der er lidt mere "papegøje" over de engelske. Hvor den australske er meget autentisk.

  • #10   23. sep 2012 ogsmukkere... jeg ved ikke hvad de ligner de engelske... hvor er fx øjnene blevet af?*G*

  • #11   23. sep 2012 Skal hente denne lille trold kl.15.30 til Banzai. åh hvor jeg håber den kan blive en god ven for ham.. han savner bare Boa.. han kalder på hende, har været nede flere gange og kigge på bunden efter hende osv. Øv hvor er det bare trist at være vidne til. smiley

    profilbillede
  • #12   23. sep 2012 min 12 år gamle han døde i foråret, der kaldte hans mage også meget på ham... det tog 4 uger før jeg fandt en han som ikke var helt ung, men hun blev meget gladere af det:) Jeg ville ikke have en unge netop pga magen var omkring 7 år, tænkte hun ville have lidt svært ved at modtage en unge når hun havde været vant til at gå med en voksen.

  • #13   23. sep 2012 Det passer ikke med tale, det op til enkel fugl om den taler eller ej. (lidt sjællden med tale hos undulater)
    Forskel på de 2 arter er den ene har man avlet større. Man godt få nogle mindre engkelsk undulater.
    Hvorfor ville i undgå mine fugle ? Har fat i dem mange gange, så de er vant til mennesker. Forhold de fleste undulater her hjemme er mine fugle vokse op på ordenlig mad, og ikke et andet bras nede for brusen eller dyrehandler.
    Men når man har 3, er normalt de finder et par (og så godt værer 2 hunner eller 2 hanner) så ene lukke lidt ude. Det gør ikke noget når man har en flok sammen så altid selvskab til dem alle.


  • #14   23. sep 2012 Susan: nu er Banzai ikke fyldt et år endnu selv så derfor tror jeg de vil supplere hinanden meget godt. smiley

    Ginnie: jeg undgår ikke dine fugle sådan personligt. Jeg bryder mig ganske enkelt ikke om de engelske og så vil jeg gerne have en der har været meget i hænder. Beklager du tager det som et angreb, men det er facts.


  • #15   23. sep 2012 Mine fugle har været meget i hænder.
    Siden de var få uger gammel, man træner jo dem til udstilling, så kan man jo ikke have en fugl der bliver bange når dommer skal se på dem.
    Det fint du ikke kan lide de engelsk.


  • #16   23. sep 2012 Havde også en smuk han der blev 12 år. Han døde desværre sidste efterår smiley min lille skat smiley

  • #17   23. sep 2012 var den der døde også ung? det er altså ikke normalt helt unge fugle bare sådan ...dør? nogen ide om hvad hun fejlede? hvis det er smitsomt burde i måske liiiiige sætte den nye lidt for sig til i har fundet ud af om den i har tilbage også er syg?

  • #18   23. sep 2012 Susan: vi ved ikke hvor gammel hun var. Hun kom fra Voliere. Hun fejlede intet, og pippede og hoppede rundt op til 10 min før da min kæreste fodre. OG var den første i madskålen. 10 min senere er hun stendød på bunden. Dyrlægen vi har talt med siger det desværre er sådan mange fugle "går" herfra..og da hun har levet x antal tid i en voliere -hvor miljøet jo er hårdt..
    Ham vi har fejler heller ikke noget og jeg kan sige det med sikkerhed for en måned siden nøs han 2 gange og pyller som jeg er havde vi begge ved dyrlægen.


Kommentér på:
Nogen der har undulater ?

Annonce