{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ørkenrotter - hvad bruger du ?
  • #1   9. aug 2010 jeg bruger spåner og halm,. jeg bruger halmen fordi det er godt for dem at lave rede med smiley jeg har et bur uden tremmer, alså et helt lukket et, fordi de graver ekstremt meget heh men hvis det er, så har jeg oprettet et fotoalbum med det smiley

  • #2   9. aug 2010 Vores bør i et kæmpe akvarie med gittertop.
    Spåner er generelt en meget dårlig løsning til de helt små gnavere da det støver meget og de har sarte luftveje.
    Her er hemp eller carefresh en bedre løsning.
    I vores akvarie har vi et stort tykt bundlagt på ca 30 cm. De elsker jo at grave og lave huler under bundstrøelsen så det gir vi dem mulighed for med et tykt lagt.
    Vi bruger selv carefresh til vores og brugte førhen biobase. Men da de graver virkelig meget så støver biobase også men dog slet ik så meget som spåner.
    Vi har huse, huler, trærør og paprør i akvariet. Så hælder jeg bare carefresh med ovenpå for ørkenrotter indretter nemlig selv. Jeg hælder bundstrøelse ned hvad der svarer til en 15-20cm for når ørkenrotter graver meget i carefresh så udvider det sig.
    Dertil får de redemateriale i form af mini hemp soft og træuld - det elsker de virkelig.
    Jeg kan prøve at ta nogen billeder af vores dimmeres palads når jeg kommer hjem fra ferie.


  • #3   10. aug 2010 Mine går i et stort akvarie 100x40x40, de går på en blanding af biobase, bøgeflis og lidt carefresh. Og så får de toiletpapir, hø og minihemp at bygge rede af smiley

Kommentér på:
Ørkenrotter - hvad bruger du ?

Annonce