{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Kaninhop træning {{forumTopicSubject}}

Hej jer som hopper med jeres kaniner derhjemme har i problemer med at de ikke vil altså de er bedre uden for hjemmet end hjemme.
Synes mine er mærkelig herhjemme og ikke rigtig er til at hoppe med, men når jeg er træning går det bare godt. Aner ikke hvorfor det lige er sådan smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninhop træning
  • #1   9. aug 2015 En af mine gider heller ikke rigtig yde sit bedste herhjemme, men hopper super godt ude smiley jeg har også en anden der kun vil hoppe hjemme og ikke ude... smiley

  • #2   9. aug 2015 Det er vel kun godt nok smiley Det ville vel være værre, hvis det var omvendt.
    Men ja - jeg har en han som er meget opmærksom, og ikke rigtig yder herhjemme. Det er dog noget helt andet ude.


  • #3   10. aug 2015 Jeg synes, at mine hopper bedre herhjemme end til træning


  • #4   10. aug 2015 Det er mere som om noget stikker dem og hellere vil løbe. Men de er heller ikke så gamle endnu smiley

  • #5   10. aug 2015 Husker du seletræningen? Det er vigtigt, at den er på plads INDEN hop.

  • #6   10. aug 2015 Mine hopper som regel også bedre ude end hjemme. Jeg tror det er fordi, der hjemme er de vant til at løbe rundt i haven og lave pjat og fis, så når de en sjælden gang skal hoppe hjemme, er der 100 andre ting de hellere vil smiley

    Vores kaniner må være lidt atypiske Victoria, for når man ser salgsannoncerne her på GG, så hopper stort set alle kaniner mindst 2 klasser højere hjemme, end den klasse de er i på Hopregister smiley smiley smiley


  • #7   11. aug 2015 Aase der er intet når jeg er jeg til træning der vil de meget gerne fremad men hopper rigtig fint. Men Interstellar har fra jeg fik ham været en som bare vil fremad og med virkelig fart på. Han skal nok blive mere rolig og vant til det hele på et tidspunkt, jeg skal jo også selv lære det hele hvordan det gøres ovs.

    Henrik: ja det må du da, men sådan er det nogen gange så må vi håbe dine snart viser det ude også smiley
    Men er virkelig nervøs for mit første stævne smiley


  • #8   11. aug 2015 Alle er nervøse ved første stævne. Tag en dyb indånding og tænk på, hvad det værste, der kan ske er. Jo mere afslappet, du er, jo mere afslappet er din kanin.

  • #9   11. aug 2015 At de slet ikke vil hoppe og begynder at løbe i alle retninger.. Det vil jeg også prøve smiley

Kommentér på:
Kaninhop træning

Annonce