{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.637 visninger | Oprettet:

Cecilie K
Cecilie K
Tilmeldt:
27. jun 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Nybegynder på kanin *have kanin udendørs* {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley
Jeg har nu i godt et år gerne ville have en kanin, men ville ikke træffe en forhastet beslutning, og så ikke gide have kaninen efter kort tid. Er nu sikker på jeg gerne vil prøve at have en kanin smiley Har læst stortset ALT om kaniner på nettet osv så er godt rustet MEN:

Mit spørgsmål er omkring min kanins hjem. Syntes det er synd de skal bo i et lille bur, men kan ikke have den løs i vores hus.

Har et legehus på vel 2m*2m måske mere, og havde tænkt at have kanin der? Den vil hver dag (såvidt vejret er til det) have en stor løbegård på græs så den kan komme ud, og vil træne hop med den et par gange i ugen så den er aktiveret.

Men kan en kanin godt bo i et legehus? Tænker, der bliver koldt om vinteren (Vil sørge for et tykt lag halm og hø samt spåner), og der er jo ikke isoleret så selvom det ikke blæser ind/regner direkre ind så er det jo ikke tæt for evt kold luft, og der er da små sprækker i brædderne (meget små)?

Har tækt at den kan gå frit i legehuset, og så vil et standart udendørs bur stå derinde så den kan putte/gemme sig deri smiley

Er den plan langt ude eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder på kanin *have kanin udendørs*
Kommentér på:
Nybegynder på kanin *have kanin udendørs*

Annonce