{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Kanin - nybegynder {{forumTopicSubject}}

Pige, 12 et halvt, elsker dyr, håndbold
1: Kan man vænne en hund til en kanin og omvendt?
2: Hvis man skal på miniferie fx. sommerhus, bedsteforældre osv. kan man så godt have kaninen med? Man skal self. have et specielt bur.
3: Tit er jeg ikke hjemme efter skole, så hvis jeg så kom hjem ved 17-18 tiden, kunne jeg så godt være sammen med den der?
Dog spiller jeg også håndbold men det er først ved aften, så det betyder intet (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin - nybegynder
  • #1   20. jul 2013 Du kan sagtens vende en kanin og en hund til hinanden, men de må ALDRIG være sammen ubevogtet. Der findes masser af eksempler på kaniner og hunde der sagtens kan sammen og hvor der aldrig sker noget, men der findes altså også eksempler hvor hunden pludselig en dag slår kaninen ihjel.

    Det er individuelt fra kanin til kanin, hvor meget en flytning i form af miniferie stresser. Hvis kaninen selv virker glad og tilfreds over at komme med er det intet problem, men ændrer den adfærd (stopper med at spise, stresser rundt i buret, bliver passiv, får dårlig mave eller andet) så er det en god idé at lade den blive hjemme næste gang, og i stedet få en nabo til at fodre den smiley

    Det gør slet ingenting, at du først snakker med kaninen om aftenen. Jeg er selv lige blevet færdig med 3.g, hvor jeg havde skole rundt regnet fra 8-16 hver dag + lektier, fritidsinteresser, kæresten, veninder osv, og jeg havde stadig masser af tid til at passe mine kaniner smiley


  • #2   20. jul 2013 Okay, dejligt at vide, tak for svaret smiley

  • #3   21. jul 2013 Det var så lidt smiley Du skal være velkommen til at skrive en besked til mig, hvis du har flere spørgsmål ang. kaninhold smiley

Kommentér på:
Kanin - nybegynder

Annonce