{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Alfa K
Alfa K
Tilmeldt:
8. jun 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Mit dværghamster sover i røret {{forumTopicSubject}}

Vi har lige fået et nyt familiemedlem, nemlig et dværghamster smiley Vi fik hende igår, så hun skal lige vænne sig til de nye omgivelser, men det jeg undrer mig over er om det er normalt at hun sover i rørene hun løber rundt i? Der har hun ligget i 2 dage nu..er bange for om hun nu fryser når der intet ligger i rørene... Hun har dog et lille sovehus, hvor jeg har lagt carefresh(neutral) og toiletpapir ind..men det bruger hun ikke så tit, kun hvis hun lige tager lidt fra madskålen så kan hun godt finde på at løbe ind med det og gemme det. Er der nogle af jer derude, der har haft samme "problem" med et nyt dværghamster? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit dværghamster sover i røret
  • #1   8. jun 2015 Tillykke med din nye hamster smiley Du skal ikke være bange for, hun fryser, når hun ligger i rørene - det gør hun ikke smiley Nogle hamstere ynder at sove i rørene - andre i deres huler/huse, mens nogen helst bygger en rede i hjørnet af buret, som de sover i. Din hamster opfører sig helt normalt smiley

  • Alfa K
    Alfa K Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   8. jun 2015 Tusinde tak for svaret, så er jeg mere rolig smiley

  • #3   9. jun 2015 Det er skam normalt, hvis hun fryser skal hun nok gå ned i sin hule smiley
    Det kan være en god ide, at fjerne rørene lige til at starte med, så du har nemmere ved at gøre hende håndtam smiley
    Tillykke med din hammi smiley


Kommentér på:
Mit dværghamster sover i røret

Annonce