{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det en leg????
  • #1   18. jul 2010 Du kan evt gå tur med din kanin smiley Og gå til kaninhop?
    Eller bare kæle med den smiley og være sammen med den smiley


  • #2   18. jul 2010 Oka mange tak...

  • #3   19. jul 2010 Tumle og jeg leger på mange forskellige måder..
    Der er mange måder at lege på!

    Med tumle leger vi ofte indenfor:

    Jeg triller hans katteklokke over til ham, så tager han den op og ryster og smider væk, så tager jeg den og triller til ham igen, sådan kan vi blive ved stykke tid. Når jeg læser avis elsker han at bide det i stykker, så hiver jeg forsigtigt i avisens anden ende, det synes han er sjovt!
    (Lidt ligesom en hund og træktov)
    Når jeg har tæpper på og ligger på gulvet så elsker han når jeg fanger ham under tæppet og laver små kig huller ud, så skal han møffe sig ud! Det kan han gøre i timevis.. Eller når jeg kradser med fingere, så lister de sig på jagt efter han hale, han synes det er så sjovt, han blir ved med løbe rundt om mig og møffe til min hånd for at jeg skal blive ved.. smiley


  • #4   19. jul 2010 nårh hvor lyder det bare sødt..

  • #5   19. jul 2010 Jeg spiller "fodbold" med Kira ... Altså jeg triller en lille bold hen til hende & hun triller den tilbage x'D

    Med Oliver leger jeg en form for tagfat , har et af de der reflekser (stof spøgelser) som jeg stikker ned til ham og så prøver han at fange den (:


Kommentér på:
Er det en leg????

Annonce