{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.758 visninger | Oprettet:

Død kaninunge {{forumTopicSubject}}

Det bliver nok et lidt lang indlæg, men jeg kan bedre skrive det sådan, og så forstår i det nok også bedre.

Det er sådan at jeg har min kanin(Tulle) som jeg så har prøvet at parre 2 gange. Første gang var det en død unge, jeg ved ikke præcist hvornår denne døde, men fandt den bare død i buret. Hvilket så er noget tid siden.

I dag plukkene Tulle sig så endnu mere, begyndte at bide i buret, slikke på stolpen og vare generelt rastløs, jeg skulle så ud og ride kl. 16 hvor hun så stadig ikke var gået i fødsel, jeg kommer så hjem og kigger ind til hende, det ligner så der ligger et jordbær inde hos hende, hvilket undrede mig en del, så jeg kigger nærmere på det og det er så noget blodigt noget (billede kommer), og går så ind til hende(hendes bur er en halv hunde løbegård) og kigger så i hendes bur, som står inde i løbegården, og der ligger en sød lille kaninunge. Død. Billede kommer også.

Er hun bare ikke lavet til at kunne få unger? Er hun for gammel? Eller hvad sker der?
Og ser ungen 'normal' ud, på trods af at den selvfølgelig er død..

Jeg har så nu valgt ikke at 'avle' mere på hende, for jeg vil hverken udsætte hende eller jeg for det igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Død kaninunge
Kommentér på:
Død kaninunge

Annonce