{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Line L
Line L
Tilmeldt:
9. jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hamster {{forumTopicSubject}}

Hejsa... Er en pige på snart tretten der rigtig gerne vil have en hamster eller et marsvin men min far og mor vil ikke give mig lov... smiley smiley smiley både min far og min mor har haft kæledyr og føler at de ikke vil give mig glæden ved det... Snyd smiley vil rigtig gerne prøve det men må ikke og hvis jeg spørger hvorfor ikke "fordi om 14 dage vil du ikke gide det mere" svarer de... prøver at love at det ikke vil blive sådan men det hjælper ikke hvis jeg spørger dem om hvorfor jeg heller ikke må svarer de, at de ikke har lyst til opgaven og hvis jeg lover at det kommer de heller ikke til tror de ikke på mig...

Er der nogen der har nogen augmenter på hvordan jeg kan få dem " overtalt "... Please Hjælp mig....??? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hamster
  • #1   9. jul 2014 Acceptere et nej eller bevise det er noget du rigtig gerne vil.

  • #2   9. jul 2014 Ind til du fylder 18, vil hamsteren eller et andet kæledyr være dine forældres ansvar, uanset om det er dig der fodre og gør rent eller om det er dem. Det ansvar har de jo klart givet udtryk for at de ikke har lyst til, så det må du bare acceptere.

  • Line L
    Line L Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   9. jul 2014 Hejsa tak for jeres svar smiley
    Må nok se i øjnene at jeg ikke for noget kæledyr... ØV... Må vente til om fem år smiley


  • Line L
    Line L Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   12. jul 2014 Tak????

  • #7   21. jul 2014 Jeg har før i tiden haft et marsvin.. Men den mistede på mystisk vis sine øjne. (Har lavet er forum om det). Så jeg turde faktisk ikke få et dyr igen, da jeg var bange for at binde mig for meget igen til dyret og der så skete noget. Men her for nylig fortalte jeg til min mor at jeg så gerne ville havde et marsvin igen. I starten var hun i tvivl. Men gav mig til at læse om dem osv... Jeg havde på et tidspunkt ændret til at jeg gerne ville havde en fritte.. Men de krævede slynger meget pasning. Så jeg holdte mig til marsvin. Jeg var klar på opgaven. Jeg taler faktisk ikke om andet. Og er rigtig rigtig tit bange for at jeg ikke har lukket buret ordentlig eller min dør.. Da vi både har hund og kat. Men altså min mor gav mig lov og hun sagde til mig forleden'det er så fedt at give dig noget og se du bliver så glad for det'

    Fordi jeg mener at et marsvin fortjener at få skiftet vand op til flere gange om dagen, da jeg ikke selv ville drikke varmt vand.

    At jeg skal skifte maden, ikke bare lade det samme ligge i til skålen er Tom. Da jeg ikke ville spise mad fra igår.

    Jeg renser buret hver 3. Dag ca.

    Og jeg tager dem med udenfor. Dog i indhegning.

    Og har dem oppe det meste af dagen.

    Jeg giver 2-3 forskellige grøntsager hver dag.

    Og jeg har sagt at jeg ville havde to eller ingen. Da det er flok dyr og marsvin har det bedst i flok smiley


    Lidt indviklet kommentar. Sry.. Men er også træt!;)

    Men hvis ikke så accepter et nej. For har en veninde der ALTID siger 'jeg lover at passe F.eks. Marsvinet hvis jeg må få det' også går det en uge indtil hun ikke gider mere. Så det kan godt være dine forældre har ret smiley


  • #8   21. jul 2014 Nanna Cecilia A: det med at skifte vand og mad flere gange om dagen er godt nok lidt overdrevet.
    Skift vand hver dag, en gang. Og fjern kun de grønsager der ikke er blevet spist i løbet af dagen, tør foder lader du bare stå.
    Tørfoderet bliver jo ikke gammelt af at stå fremme, det vil jo være det samme om det er i dens skål, eller i posen/bøtten hvor du opbevare maden, så vil du skifte det fordi du mener det bliver dårligt af at det kommer i dens skål, kan du lige så godt købe en ny pose mad hver dag.


  • #9   21. jul 2014 Er lidt ligeglad om folk syntes det er overdrevet. Jeg vil hellere skifte for tit end for lidt smiley

  • #10   21. jul 2014 Nanna: det er også helt fint, det lyder bare underligt at du tror maden bliver for gammel i madskålen, men ikke i posen, selvom det er det samme.

  • #11   21. jul 2014 Siger ikke det bliver for gammelt. Jeg ville bare ikke spise mad fra dagen før;) men man har jo hver sin mening. Og jo kan godt se hvad du mener smiley

Kommentér på:
Hamster

Annonce