{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

flyveegern {{forumTopicSubject}}

hva sker der for folk her inde som har anskaffe sig flyveegern og kun holder dem aflene de er flokdyr forhelved og skal være par

og så jeres små bure på 2*1*2 det passer måske lige til et jordegern som minimum vis det er til en de skal minimum være 4*3*3 til 2 og selv om dyrehandleren siger noget anden så har de heller aldrig styr på noget..

fuck jeg syns det er sønd og alle jer på 12.13.14.15 år som anskaffer jer sådan et vil væde med i har det i 1 max 3 år så er det ikk sjovt mere de lever i 15 år kig på guloggratis der er mange som sælger dem vi har ikk plads vi har ikk tid.. nej hvorfor anskaffer i jer så dyr vis i ikke har tid.. og heller vil bruge tiden på andre ting fuck det gør mig sur... TÆNK JER FORHELVED OM INDEN køb fisk i stedet for


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flyveegern
  • #1   23. jun 2014 Jeg tror dit budskab ville stå klarere og mere sympatisk uden alle ukvemsordene og hvis ikke du brugte så nedladende og fordømmende en tone!?

  • #2   23. jun 2014 Nå okay! Jeg er 12 år og jeg kan tage ansvar overfor sådan et dyr jeg har aldrig et dyr mindre end 3 år jomindre der er store grunde til det... Hvis du ikke tror en på min alder godt kan have flyve egern så tro om ... Det kan godt være der er nogle der ikke kan, men der er sp ret mange der godt kan. Ps. Jeg har ikke et flyveegern, men jeg ved at en anden på min alder godt kunne have et!!

  • #3   23. jun 2014 det siger du utroligt folk på jeres alder så altid dukker op.,. når de bliver solgt eller i vil anskaffer jer et og slet ikk ved noget som helst om det nogen læser slet ikk om det inde de anskaffer sig et. det er et meget krævne dyr og alle ved da at de skal gå 2 sammen og ikk kun en de er flok dyr har fundet de først 5 her inde i mellem 12 til 15 år som kun har en... andre på over 20 har 2 fordi de ved at der skal være 2..

    og jeg snakker præcist som jeg har lyst til når jeg ser andre være ligeglad med dyretes ve og vel


  • #4   23. jun 2014 mindre end 3 år har du et dyr lille ven så har du det resten af dyres leve tid.. det er ikk bare noget som du skifter ud som en mobil

  • #5   23. jun 2014 Du ville bare høste mere anerkendelse og bedre sagen også for dyrene, ved at tale/skrive mere respektfuldt.
    Dit budskab drukner i grimme ord og fordømmelser og det er da lidt ærgerligt, hvis du har en pointe du gerne vil nå ud med bredt!


  • #6   23. jun 2014 og vis jeg så andre gør det så haved jeg ikk sat alder på nu har jeg falden over så mange annoncer i mellem den alder og set billeder af deres kæledyr som går i alt for små bure.. og forumer hvor de slet ikk ved noget som helst om dyret i stedet lige for at bruge nogle timer på nettet for at finde ud af deres behov.. der med ikk sagt noget gør det rigtig


    det er sønd for dyrne.. jeg anskaffer ikk mig et dyr for at skifte det ud fordi jeg vil ha et andet efter 3 år.. så finder jeg ud af om jeg har tid og over skud til at ha 2 dyr eller 10 dyr vis jeg vil ha så mange.. jeg vil aldrig efter 1 eller 5 år sælge det fordi nu vil jeg ha et andet man får heller ikke et barn for at skifte det ud efter 5 år fordi man er blevet træt af det


  • #7   23. jun 2014 tro mig har prøvet at få det ud på en helt rolig måde.. men stadig ser man der ikk bliver lyttet eller ander som prøver at få det ud så kommer det self ud i vrede og fustrationer.. til sidst 100% det gør

    syns osse forældrene spiller en rolle idet de kunne selv vejlede dem og fortelle dem at får du et dyr så er det for livet


  • #8   24. jun 2014 Udstemme herfra.

  • #9   24. jun 2014 Synes virkelig du bør tænke meget kraftigt over dit sprogbrug.
    Du kommer ikke i gennem til dem du gerne vil ved at svine dem til. Vil du lytte til nogen der stod og svinede dig til mens de prøvede at lære dig at man kører bil ?

    Jeg er ret sikker på, at du på ingen måde kommer igennem med dit budskab lige nu. Du gør blot børnene sure.

    Også vil jeg fortælle dig at rigtig mange mellem 12-15 år (+yngre og ældre) har kaniner som de har i 6-10 år altså kaninens fulde levetid.


  • #10   24. jun 2014 Tak susse ;D
    Jeg har nemlig kaniner of dem vil jeh ikke udskifte;D


  • #11   24. jun 2014 Jessing der er heller ikke grund til nedladende bemærkninger...
    Og der er rigtig mange i din alder der mister interessen :).
    Dermed ikke sagt du gør , men du bliver også 14-15 hvor fest og dreng er sjovere end kaninen smiley


  • #12   24. jun 2014 Drenge-*

  • #13   24. jun 2014 Hold nu op hvor er du dum at hører på! Især den sidste bemærkning med fisken.
    Ved du godt at f.eks. guldfisk kan blive omkring 20 år med den korrekte pasning?
    Men de er måske ikke lige så meget værd som pattedyr?

    Og før man kaster med sten, skulle man måske få styr på fakta. Du snakker tilsyneladende om sugar gliders. De er PUNG flyve egern. Verden til forskel! Især fordi samtlige arter af flyveegern, så vidt jeg husker, er blevet gjort ulovlige.

    PS. Jeg fil min første chinchilla da jeg var 11. Jeg er i dag 28 og har stadig chinchillaer. Du ved jo absolut INTET hvis du tror at det kun er teenagere der går af med dyr hvor de har mistet interessen


  • #14   24. jun 2014 Næste gang, så tænk over dit sprogbrug. Der er ingen der vil lytte efter personer som skriver så nedenladene til andre.

    Tænk over hvad du skriver inden du sender det afsted, ville du selv lytte efter en som skriver så nedenladene til dig? Nej, det tror jeg bestemt ikke...

    Du har fået endnu en udstemmelse, og den er fra mig.. Sorry to say


  • #15   24. jun 2014 Cami, fedt.. Tak for supporten og den fælles mening og dette grimme sprogbrug...
    Ikke på en ond mening, men her sidder børn og læser med.. Så vi skal alle tale ordenligt...


  • #16   24. jun 2014 Stald Sarbo, du har helt ret! Der er mange yngre børn herinde som også følger med i disse forums! smiley

  • #17   24. jun 2014 Præcis, og vi behøver ikke som voksne mennesker at lærer dem at det er helt ok..
    Vi bør istedet fortælle hva dyret har af behov og hjælpe istedet for at tale ned!


  • #18   24. jun 2014 Vil Skide på jeres mening snakker ikk om kaniner snakker om et dyr som har et rigtig stort behov som de ikk sætter sig ind i skal dyrke lide under deres forvakling til pasning af dyrne

  • #19   24. jun 2014 Alle dyr skal passes og man skal sætte sig ind i et hvert dyr man anskaffer sig, om det er et hamster, en hund eller et "flyveegern".

    Hvis du vil frem med at budskab, så gør det på en pæn måde. Ellers slettes din tråd.

    Susse - hjælpeadministrator


  • #20   24. jun 2014 Du får en udstemme mere , og en fra to andre brugere... Du burde seriøst lærer noget om normal opførsel overfor andre mennesker!!

  • #21   24. jun 2014 Hvis du vil skide på andres mening, så troller du jo bare... Så får du også en udstemme af mig.

    Håber desuden aldrig du får et elmindeligt dyr som en hund e.l. hvis du tror det er noget man bare lige gør, bore fordi det ikke er unormalt.
    Hvis du er ægte, lyder du ikke som et menneske der er egnetbtil st have dyr.


  • #22   24. jun 2014 Må give Pia ret, du burde ikke have et dyr hvis du opfører dig på denne måde.. Vi prøver bare at forklare dig noget, men det siver tydeligt ikke ind hos dig...

  • #23   24. jun 2014 Undskyld stavefejl. Gik vist lidt stærkt i sidste indlæg... møg telefon smiley

  • #24   24. jun 2014 Kender det;)
    Synes heller ikke iphone taler dansk nogengange;)


  • #25   24. jun 2014 Min iphone!
    Det kører Pia smiley


  • #26   24. jun 2014 Du har oprettet et forum og vi har lov til, at fortælle vores mening! Du skal ikke bare "skide på vores mening" som du så flot får det skrevet

  • #27   24. jun 2014 En tråd smiley
    Han har oprettet en tråd i forummet smiley


  • #28   24. jun 2014 Pia altså;)

  • #29   24. jun 2014 Udstemme fra mig også...

Kommentér på:
flyveegern

Annonce