{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Cecilie B
Cecilie B
Tilmeldt:
9. jun 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

2 hanner {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg er helt ny herinde på gnavergalleri. Jeg har et han marsvin på 4 år (Bobby) og har idag anskaffet mig et nyt marsvin på 3 år (sigurd) Begge hanner er vant til at have gået med andre Marsvin, og Sigurd kom fordi bobbys ven er død.
Nå, de 2 marsvin har gået sammen i ca 1 1/2 time og bobby har "parret" den nye og de har lige været oppe og toppes lidt men blev hurtig skilt. Nu går de og pludre og spiser og sover ved side af hinanden. Lyder dette som en nogenlunde okay start?:)

SORRY FOR MANGLENDE I OVERSKRIFT MEN KAN IKKE RETTE DET NU smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 hanner
  • #1   9. jun 2014 lyder forbavsende positivt i betragtning det er to voksne hanner du har sat sammen:)

  • Cecilie B
    Cecilie B Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   9. jun 2014 Det er jeg glad for smiley De har lige begge været i bad så de dufter ens, men synes de klare det rimelig fint med hinanden smiley Jeg vil bare gerne undgå et blodbad, men ville der ikke komme en lidt voldsommere reaktion fra start hvis de slet ikke kunne tåle synet af hinanden?:)

  • Cecilie B
    Cecilie B Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   9. jun 2014 De 2 små smiley

    profilbillede
  • #4   9. jun 2014 Reaktionen kan komme senere. Det er generelt ikke det letteste at sætte 2 voksne hanner sammen og derfor man råder til 1 voksen og 1 unge for at få en alders forskel så de kan gå sammen.

    Men du kan ikke gøre andet end at se om det forsætter godt eller de pludselig ikke vil gå sammen.


  • Cecilie B
    Cecilie B Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   9. jun 2014 Og hvis de kommer op og toppes længe, så er det vel bedst at sige at det vat det? Indtil videre er det nemlig først for at prøve, og ellers kan ham afleveres tilbage smiley

  • #7   9. jun 2014 hvis de kommer op at toppes så de virkelig ikke kan sammen så vil det være bedst at sende den nye retur og så vælge en lille unge til ham du har der går alene.

  • Cecilie B
    Cecilie B Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   9. jun 2014 De har desværre været virkelig oppe og toppes mange gange efter, som jeg næsten ikke kunne skille den, den nye var simpelthen for voldsom overfor den ældre, såå det synes jeg ikke var fair .s

Kommentér på:
2 hanner

Annonce