{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

2 hanner sammen {{forumTopicSubject}}

Vi har 2 han kaniner, og de går selvfølgelig ikke sammen, men den ene går udenfor og den anden indenfor, og nogen gange står de og kigger på hinanden gennem vores glasdør, og nu har min mor læst på én side at 2 han kaniner sagtens kan blive venner, mens jeg bliver ved med at sige at det ikke kan lade sig gøre... Men hun bliver ved med ''Eeeej hvor kunne jeg godt tænke mig at se hvordan det ville gå hvis man satte dem sammen''

Jeg ved at hun aldrig kunne finde på at gøre det, men har i ikke nogen argumenter for hvorfor de ikke skal sættes sammen for at lukke munden på hende smiley


Eller er det bare mig der er helt væk? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 hanner sammen
  • #1   27. maj 2014 Husk art i overskriften..



  • #2   27. maj 2014 mistede en hankanin på dne konto, min ene han brød ud af buret og gennem tæskede den anden og kastererede ham, han er nu aflivet

  • #4   27. maj 2014 Mange tror fejlagtigt, at fordi vi har glæde af andre mennesker, har alle andre dyr det på samme måde, og de har glæde af andre artsfælder.
    Jeres kaniner får formentlig rigtig meget glæde af hinanden, sådan som det er nu. De kan se hinanden, og kan der igennem have en del af deres naturlige adfærd, men de kan ikke komme til hinanden, så i slipper for slagsmål, eller en kanin der bliver holdt nede. Sidstnævnte kan næsten være værre end slagsmål, for det kan være meget svært at se, hvis man ikke er inde i det.

    Her er vi igen lidt dumme som mennesker, fordi vi tror - mange gør i hvert fald - at hvis et dyr gør eller ser ud på en måde, som ville betyde nydelse for et menneske, så må dyret nødvendigvis nyde det der sker.
    Men sådan hænger det ikke sammen smiley

    Vi kan faktisk bare se på os selv. Signaler vi sender ud, varierer helt enormt, alt afhængig af kultur. Der var en i aftenshowet for nylig, der snakkede om det.
    F.eks. er der steder hvor det at nikke betyder nej, og at ryste på hovedet betyder ja.
    Så kan det at give en tommel op nogen steder, også være det samme som hvis vi giver fingeren til hinanden her hjemme.

    Sådan er det også hos kaninerne. De har nogle helt andre signaler end os, og dem vi tror vi kender, betyder ofte noget helt andet end vi er vant til smiley


Kommentér på:
2 hanner sammen

Annonce